וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בנשר: עבריין מוכר למשטרה נהרג בפיצוץ בכלי רכב

3.6.2019 / 10:19

כוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצו את האיש מהמכונית שעלתה בלהבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אולם הוא היה ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות ובאיסוף ממצאים בזירה

צילום: שלומי גבאי ומד"א, עריכה: תומר לוי

גבר נהרג היום (שני) בפיצוץ בכלי רכב ברחוב לוטם שבנשר. צוותי כיבוי שהגיעו למקום הבחינו במכונית הבוערת וחילצו את הגבר שנלכד בתוכה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו אף הם לזירה, איתרו אותו מחוסר הכרה ללא סימני חיים וקבעו את מותו. כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות סמוך לזירה וחוקרי זיהוי פלילי (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים בשטח כחלק מחקירת הנסיבות.

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב על המדרכה כשהוא מפורק לגמרי וכוחות הכיבוי פועלים לכבות את האש שעלתה ממנו", סיפרה יוליה מלמוד, חובשת בכירה במד"א. "לאחר תום פעולות הכיבוי התקרבנו לרכב וראינו במושב הנהג גבר עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מחקירה ראשונית עולה כי ההרוג הוא עבריין מוכר למשטרה. לפני כמה שבועות עלה באש רכב אחר שהיה בבעלותו - אך הוא הצליח לחמוק ללא פגע. האירוע התרחש אז סמוך למקום מגוריו, כמה מאות מטרים מזירת החיסול הבוקר.

עוד בוואלה! NEWS:
תקופת מבחנים: לתגובות ישראל בסוריה השלכות גם בזירה הפלסטינית
בכיר צפון קוריאני שדווח כי נשלח למחנה עבודה נראה לצד קים
מבחן אחרון לקואליציה: הח"כים יבחרו את מבקר המדינה אחרי המשבר

הרוג בפיצוץ ברכב ברחוב הזית בנשר. 3 ביוני 2019. שלומי גבאי
הרכב שעלה באש/שלומי גבאי

רס"ר ניר ירימי, מפקד צוות מתחנת הכיבוי סיפר כי בהודעה שהתקבלה ממוקד החירום, דווח תחילה על תאונת דרכים. "משהגענו, זיהינו רכב פרטי על המדרכה כשהוא בוער", אמר. "במהלך פעולות הכיבוי איתרנו גבר בתוך הרכב, כשלצערנו כבר לא ניתן היה להצילו".

חבלנים וחוקרי ימ"ר פעלו לאיסוף ממצאים שהתפזרו למרחק עשרות מטרים על הכביש, בצמחייה שבמרכז הכיכר ובצד הדרך. מפקדת נקודת נשר פקד רויטל בשושה וסנ"צ זוהר מסלאוי - סגן מפקד תחנת זבולון, נמצאים במקום ומפקדים על הזירה. "זו עבודה מקצועית", אמר אדם המכיר את פרטי האירוע. "בחרו להפעיל את המטען כשהרכב חלף איזור מבודד יחסית בשכונה, מקום בו אין הרבה מצלמות או אין בכלל, בשעה שאין בו עוברים ושבים רבים, וכמות חומר הנפץ ככנראה הופעל מרחוק לא הותירה ליושב ברכב כל סיכוי".

הרוג בפיצוץ ברכב ברחוב הזית בנשר. 3 ביוני 2019. מד"א
זירת האירוע בנשר, היום/מד"א

"האנשים פה מודאגים וכל מדינת ישראל צריכה להיות מודאגת כשקורים אירועים כאלה", אומר ראש העיר נשר רועי לוי לוואלה! NEWS. "אנחנו סומכים על המשטרה ועובדים בשיתוף פעולה מלא איתה אבל תוך כדי קוראים לה לתגבר את נוכחותה בעיר. בעירייה רק לאחרונה אישרנו תקצוב בגובה 300 אלף שקלים לרשת מצלמות אבטחה ברחבי העיר. אנחנו לא ניכנע לעבריינות ואלימות". בסוף השבוע תדרכה המשטרה את לוי כיצד לבדוק את מכוניתו שלו, והוצמדה לו אבטחה סביב השעון תוך שרמת מאוימותו הועלתה לרמה 6, הרמה הגבוהה ביותר. זאת, לאחר שבעלה ובנה של עובדת עירייה נעצרו בחשד כי תקפו אותו ואיימו עליו ועל מנכ"ל העירייה.

הרוג בפיצוץ ברכב ברחוב הזית בנשר. 3 ביוני 2019. שלומי גבאי
הרכב השרוף, היום בנשר/שלומי גבאי

הפיצוץ החשוד כחיסול, בא לאחר שורה של כמה מקרי רצח שהתרחשו בשבועיים האחרונים. לפני כחמישה ימים נורה למוות גבר בן 34 באמצע מסעדה ברחוב העצמאות בעכו. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את הגבר, חוסני א-רבעי, באורח אנוש למרכז הרפואי לגליל שבנהריה, אך במהלך הפינוי נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה, לצד סריקות אחר מבצע הירי שנמלט מהמקום. הרקע ככל הנראה פלילי.

במקרה שאירע יום לפני כן, מיד אלג'שי, צעיר בן 25, נורה למוות בסמוך לביתו בערערה שבאזור ואדי עארה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותו בתום פעולות החייאה. ההרוג הוא בן למשפחת שחקני כדורגל, ואחד מאחיו הוא שחקן הפועל בני ערערה שעלתה לליגה א'.

כמה ימים מוקדם יותר, אישה בת 51, אינתיסאר עיסאווי, נורתה למוות בסמוך לביתה שברמלה על ידי אלמונים. מחקירת המשטרה עלה כי החשודים פתחו באש לעבר מתחם מגורים בשולי כביש מרכזי בכניסה לרמלה, שממנה נפגעה עיסאווי, אם לחמישה ילדים. אחד משכניה של האישה נפגע באורח בינוני. האישה שהייתה בסמוך לביתה נורתה ומתה לאחר שהובאה לבית החולים.

הרוג בפיצוץ ברכב ברחוב הזית בנשר. 3 ביוני 2019. שלומי גבאי
אוספים ממצאים בשירה, היום בנשר/שלומי גבאי
הרוג בפיצוץ ברכב ברחוב הזית בנשר. 3 ביוני 2019. שלומי גבאי
זירת הפיצוץ, היום בנשר/שלומי גבאי
הרוג בפיצוץ ברכב ברחוב הזית בנשר. 3 ביוני 2019. שלומי גבאי
חלקי הרכב הפזורים, הזירה בנשר/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully