וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקלת מחשוב: מבחני התאוריה לא יתקיימו ברחבי הארץ

23.7.2019 / 9:15

משרד התחבורה הודיע על תקלה במחשב המרכזי שתשבית את רוב פעילויות המשרד. לא תתאפשר קבלת קהל בסניפי המשרד ברחבי הארץ, לא ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב ואף לא ניתן לבצע העברה של בעלות על רכב

התנסות במערכת הטסטים החדשה. ערן גילווארד, ניר בן טובים
בעקבות התקלה לא ניתן לבצע פעילויות רישוי בעמדות המקוונות ובדואר/ניר בן טובים, ערן גילווארד

משרד התחבורה הודיע היום (שלישי) על תקלה טכנית במחשב המרכזי שבגללה לא תתקיים קבלת קהל בכל סניפי המשרד ברחבי הארץ, עד להודעה חדשה. בעקבות התקלה לא יתקיימו מבחני התיאוריה בכל רחבי הארץ.

בנוסף לכך, נמסר מהמשרד כי לא ניתן יהיה לבצע פעולות רישוי בסניפי הדואר, בעמדות האוטומטיות ובכל השירותים המקוונים. המשמעות היא שלא ניתן יהיה להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בדואר. כמו כן, בשירותים המקוונים של משרד התחבורה ולא ניתן יהיה להעביר בעלות על רכב.

התנסות במערכת הטסטים החדשה. ערן גילווארד, ניר בן טובים
"התקלה יוצרת הזדמנות להתנסות בתחבורה הציבורית"/ניר בן טובים, ערן גילווארד

מנכ"לית 15 דקות, ארגון הנוסעים למען תחבורה ציבורית טובה יותר, שמרית נוטמן קראה לשימוש בתחבורה הציבורית. היא אמרה כי "התקלה במחשב המרכזי של משרד התחבורה יוצרת הזדמנות לכל אותם נהגים ונהגות שנותרו לתקופה הקרובה ללא רישיון בתוקף, להתנסות בתחבורה הציבורית ובתחבורה השיתופית".

"זה הזמן לגלות את כל השינויים המרתקים שעובר התחום בשנה האחרונה, לדחוף לתיקון הכשלים ואולי לגלות בלי מתכוון דרכים טובות יותר להגיע לעבודה בבוקר, בלי הלחץ של נהיגה בפקקים וחיפוש חניה אינסופי", הוסיפה נוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully