וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד שטלטלה והכתה פעוטות: הוארך מעצר המטפלת החשודה מירושלים

בית המשפט האריך עד ליום ראשון את מעצרה של המטפלת שנעצרה בשכונת גילה בבירה בחשד שטלטלה והכתה ילדים. עורך דינה טוען כי היא ספגה איומים בעקבות הפרסומים. המשטרה בודקים תלונות עבר שנסגרו. המשטרה: "קיימים מתלוננים רבים, מדובר בהורים שהפקידו את ילדיהם"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: עמית שמחה

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) עד ליום ראשון את מעצרה של המטפלת שנעצרה בשכונת גילה בירושלים בחשד להתעללות בפעוטות. במשטרה חוקרים חשד לתשעה מקרים של פגיעה והתעללות בפעוטות, שניים מהם מלפני כמה שנים שנחקרו בעבר והתיק נסגר. לפני כעשרה ימים מונה צוות חקירה חדש לבחינת המקרים.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בשבעה ימים. נציג המשטרה ביקש שהדיון יהיה פתוח. לדבריו, מדובר בפרשיה מסועפת ו"קיימים מתלוננים רבים, וחלק מפעולות החקירה הוא ליידע את הציבור ולבחון אם יש מקרים נוספים למרות המספר הרב של התלונות. מדובר בהורים שהפקידו את ילדיהם בשמירה".

לבקשת עורך דינה של החשודה, דיון הארכת המעצר התקיים בדלתיים סגורות. בבקשתו למנוע את הפרסום אמר עורך הדין בפתח הדיון כי ישנם איומים עליה בעקבות הפרסומים וציין כי התיק שנסגר נגדה בעבר.

הארכת מעצר - המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטון בשכונת גילה בירושלים, שלום, ירושלים 23 ביוני 2019. אתר רשמי
המטפלת בדיון הארכת המעצר, היום/אתר רשמי

המטפלת נעצרה אתמול לאחר שהגיעו למשטרה תלונות מצד כמה הורים על מעשיה כלפי ילדיהם, שלכאורה כוללים טלטולים ומכות. באחד המקרים, על פי החשד, אושפז במצב קשה אחד מהפעוטות שטולטלו. על החשדות נגד המטפלת פורסם לראשונה בחדשות 13.

מעצרה של המטפלת מירושלים מגיע על רקע סדרת מקרי התעללות שנחשפו לאחרונה בגנים ובפעוטונים ברחבי הארץ. החודש הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד כרמל מעודה, בעלת הפעוטון "בייבי לאב" בראש העין בגין 18 מקרי התעללות בגן. חשיפת מקרים אלה, שעל פי כתב האישום כוונו נגד 11 פעוטות ותינוקות שונים, הציתה מחאת הורים ברחבי הארץ נגד מה שכינו "אוזלת היד" בטיפול הרשויות.

במקרה נוסף, שבו מואשמת המטפלת ציפורה דוד, הורי הילדים שעל פי החשד נפגעו הגיעו בשבוע שעבר לבית משפט השלום ברחובות כדי להטיח בה האשמות קשות וקללות. הם אף השמיעו לה את הקלטות הבכי של ילדיהם. במקביל, בית המשפט המחוזי מרכז שבלוד גזר 17 שנות מאסר על אינה סקיבנקו, הסייעת בת ה-23 שהורשעה בהריגת הפעוטה יסמין וינטה בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully