וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים לא הפריעו לה: טיגריסית נמצאה מנמנמת על מיטה בהודו

בעקבות השיטפונות הכבדים בהודו שגרמו למותם של 92 בעלי חיים בספארי במחוז אסאם, אחת הטיגריסיות נמלטה כדי לחפש מחסה. היא מצאה את ביתו של אחד התושבים כשהיא מותשת ונרדמה על מיטתו למשך חצי יממה, עד שכוחות החילוץ הבריחו אותה ליער. "יש המון כבוד לחיות הבר באזור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיירי הבית נמלטו. הטיגריסית שנמלטה מהספארי, על המיטה בבית במחוז אסאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיגריסית שנמלטה מספארי באסאם, מחוז מוכה שיטפונות בהודו, נמצאה ישנה בנחת על מיטה באחד מבתי התושבים. על פי ההערכה, היא הגיעה מהפארק הלאומי "קאזירנגה", שבו מתו 92 חיות בימים האחרונים בשל ההצפות.

גורמים רשמיים מארגון לשימור חיות הבר הגיעו לבית ויצרו עבורה נתיב מילוט בטוח, שהוביל אותה לכיוון הג'ונגל. הארגון, "אמון בחיות הבר של הודו" (WTI), טוען שהטיגריסית נצפתה לראשונה בסמוך לכביש מהיר ביום חמישי, כ-200 מטרים מהפארק. על פי ההערכה, הכביש הסואן הפריע לדרכה והיא חיפשה מחסה בטוח באותו הבית, שנמצא לא רחוק משם.

ראת'ין ברמן, שהוביל את מבצע החילוץ, אמר שהטיגריסית נכנסה לבית בסביבות השעה 7:30 (שעון מקומי) וישנה בו במהלך היום. "היא הייתה מותשת מאוד ותפסה תנומה נאה בשעות היום", הוא אמר ל-BBC.

עוד בוואלה! NEWS:
"אתם מתים": הצתת האולפנים מטלטלת את יפן
דיווח: מחסן טילים איראניים בעיראק הושמד בתקיפה מהאוויר
משמרות המהפכה: נפרסם תיעוד שמוכיח כי ארה"ב לא הפילה מל"ט שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישנה 12 שעות. הטיגריסית מנמנמת על המיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעל הבית, מוטילל, המחזיק בבעלותו חנות הנמצאת בסמוך אליו, נמלט יחד עם משפחתו ברגע שהם ראו את החיה הגדולה, הנחשבת לסוג של פנתר, צועדת פנימה. ברמן הסביר כי "הדבר הגדול הוא שאף אחד לא הפריע לה, כך שהיא תוכל לנוח. יש המון כבוד לחיות הבר באזור". לדבריו, מוטילל אף "אמר שהוא ישמור את הסדין והכרית שעליהם היא ישנה".

גורמים רשמיים בארגון הוזעקו לזירת האירוע והחלו להכין את נתיב המילוט: הם חסמו התנועה בכביש המהיר למשך שעה והפעילו זיקוקים כדי להעיר אותה. היא יצאה מהבית בסביבות השעה 17:30, חצי יממה אחרי שנכנסה אליו, חצתה את הכביש והמשיכה משם ליער. לדברי ברמן, לא ברור האם היא נכנסה ליער או "המשיכה לאזור הסמוך".

עוד בוואלה!

אנשים נמלטו מבניינים: רעידת אדמה חזקה הורגשה באתונה

לכתבה המלאה

מתוך חשבון הטוויטר של הארגון:

בפארק הלאומי ממנו היא נמלטה, המוכר על ידי אונסק"ו, חיים 110 טיגריסים, אך כולם שרדו את השיטפונות. החיות שקיפחו את חייהן בימים האחרונים כוללות 54 איילים, שבעה קרנפים, שש חזירות בר ופיל אחד.

גשמי המונסון גרמו להרס רב במדינות המחוז אסאם וביהאר, וגרמו למותם של יותר ממאה בני אדם בנוסף למיליונים שנעקרו מבתיהם. עונת הגשמים נמשכת מיוני עד ספטמבר, והיא מורגשת גם בנפאל ובנגלדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully