וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילי מייל: עומדים מאחורי פרסום תמונות ברק בבית אפשטיין ב-100%

הצהובון הבריטי הבהיר כי חרף איומי התביעה של ראש הממשלה לשעבר בעקבות פרסום תמונותיו בכניסה לביתו של המיליארדר ג'פרי אפשטיין, הוא לא חוזר בו מהפרסום ולא יסיר אותו מהאתר. "טענת ברק כי לא היה שותף למעשיו הלא חוקיים של אפשטיין היא הכחשה של טענה שמעולם לא טענו"

צילום: כאן 11, עריכה: ניב מעוז

הדיילי מייל הבריטי הודיע כי אינו חוזר בו מפרסום התמונות של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בכניסה לביתו של המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין, שהואשם בשבוע שעבר בשידול לזנות וסחר בנשים - כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית.

העיתון פרסם השבוע תיעוד משנת 2016 בו נראה ברק יוצא מאחוזתו של ג'פרי אפשטיין, כשזמן קצר לאחר מכן יצאו מהמקום כמה בחורות צעירות. בתגובה, עורכי דין מטעמו של ברק הגישו לעיתון מכתב התראה לפני תביעה ודרשו להסיר את הכתבה ולפרסם הבהרה והתנצלות, ואם לא - יעמוד העיתון בפני תביעה.

בהצהרה לסוכנות הידיעות הצרפתית מסר העיתון כי הוא "עומד מאחורי הסיפור במאה אחוזים". עוד נמסר: "אנחנו מציינים שטענתו של ברק כי הוא לא היה שותף למעשיו הלא חוקיים של אפשטיין היא הכחשה של טענה שאותה מעולם לא טענו".

"הסיבה למאמר האחרון היא שמר ברק הודה עכשיו כי הוא האיש המופיע בתמונות", טענו בעיתון, והבהירו כי הם לא יסירו את הסיפור מהאתר משום ש"זה ברור לחלוטין שזהו סיפור בעל עניין לציבור".

אהוד ברק, יוצא מדירתו של איש העסקים החשוד בעבירות מין גפ'רי אפסטין. אתר רשמי
אהוד ברק, יוצא מדירתו של איש העסקים החשוד בעבירות מין גפ'רי אפשטיין/אתר רשמי

אתמול דיבר יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית על סערת התמונות שפורסמו בעיתון והבהיר כי "הדברים הם שקר וכזב". בכנס פעילי המפלגה במועדון "כולי עלמא" בתל אביב אמר כי "נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות מעשה נבלה, עלילת דם שקרית ללא בסיס, אך עלילת דם שאיננה מפתיעה".

"המעשים שמיוחסים עכשיו לאפשטיין הם מתועבים, מעוררים זעזוע וסלידה בכל בן תרבות ואם יורשע בהם, הוא צריך להיות בכלא להרבה שנים", הדגיש ברק ואמר כי "מעולם לא היה לי חלק בהם". עוד הוסיף כי "חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית, משהסתבר אחרת, אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו".

במכתב ההתראה ששלחו באי כוחו של ברק לעיתון נטען כי במערכת העיתון ניסו לקשור את ברק לפרשת אפשטיין. "הכתבה מביכה", הבהירו. "נכתבו בה כמה האשמות חמורות ורמיזות משמיצות נגד מרשנו, שהן לגמרי שגויות. פרסמתם את הכתבה ללא שום מאמץ לבקש את תגובתנו של מרשנו. זה בלתי מקובל בנסיבות נורמטיביות, אך בנסיבות בהן אתם יודעים שמרשנו מעורב במערכת בחירות בישראל, בה ההאשמות יכולות להיות עוד יותר חמורות ופוגעניות, זה מעבר לאמונה".

ג'פרי אפשטיין יוצא מאחוזתו בניו יורק, 2016. Daily Mail, אתר רשמי
אפשטיין יוצא מאחוזתו, 2016/אתר רשמי, Daily Mail

כמו כן, במכתב הוסיפו כי תזמון פרסום התמונות אינו מקרי, ורמזו כי ייתכן שהוזמן על ידי אחד מיריביו של ברק. "הכתבה נערכה והופצה מחדש על ידי כלי תקשורת רבים ברחבי העולם וברשתות החברתיות", ציינו. "בישראל היא גרמה לשערוריה כה גדולה, עד שמרשנו נאלץ לשחרר הצהרה בה הוא מכחיש את ההאשמות. אתם בוודאי צפיתם את ההשפעה וחישבתם את תזמון הפרסום להבטיח נזק מקסימלי".

לדבריהם, "במקרה הטוב, המניע שלכם היה תמים וחסר אחריות. במקרה הרע, אתם פוגמים במכוון ובזדון במרשנו במטרה להזיק למוניטין שלו, ובכך מועילים ליריבו הפוליטי".

בריאיון ל"דיילי ביסט" מוקדם יותר השבוע ראש הממשלה לשעבר הודה כי הוא האדם שמופיע בתמונות, אך טען כי הביקור היה תמים. "הייתי שם, בשביל ארוחת צהריים או שיחה, שום דבר מעבר לכך. אז מה? מעולם לא השתתפתי איתו במסיבה. מעולם לא נפגשתי עם אפשטיין בחברה נשים או נערות צעירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully