וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשפניו מכוסות: ברק תועד באחוזת הפדופיל אפשטיין

סוכנויות הידיעות וטל שלו

16.7.2019 / 22:10

בעיתון ה"דיילי מייל" פורסמו תמונות משנת 2016 של ראש הממשלה לשעבר בביקור בביתו של הפדופיל המורשע, כשלאחר מכן נכנסו למקום כמה צעירות. ברק הכחיש כי שהה בחברתן וטען שהתכסה בצורה משונה בעקבות הקור. בעקבות הפרסום מאיים יו"ר ישראל דמוקרטית בתביעת דיבה נגד העיתון

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

פרשת אפשטיין - כל העדכונים

  • ברק תועד יוצא מאחוזתו של הפדופיל כשהוא מכוסה
  • כעבור זמן קצר נכנסו לבית בניו יורק בחורות צעירות
  • ברק הודה כי הוא האדם שבתמונה וטען: "היה קר"
  • ישראל דמוקרטית: "שקר מוחלט"

עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם הערב (שלישי) תיעוד חדש בו נראה יו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק, נכנס לאחוזתו של הפדופיל ג'פרי אפשטיין ב-2016 בניו יורק, כשפניו מכוסות. זמן קצר לאחר מכן נכנסו כמה בחורות צעירות לביתו של המיליארדר האמריקני, שהואשם לאחרונה בעבירות של סחר בנשים וסרסור בקטינות. ברק הכחיש כי הוא שהה בחברתן, וטען בפני הדיילי מייל שהיה קר ולכן התכסה בצורה כזו משונה.

בזמנו, זהותו של האדם שנכנס לאחוזה לא הייתה ידועה. כעת ה"דיילי מייל" אישר כי מדובר בברק. ראש הממשלה לשעבר הודה בפני ה"דיילי ביסט" כי זה אכן הוא, אך טען כי הביקור היה תמים. "הייתי שם, בשביל ארוחת צהריים או שיחה, שום דבר מעבר לכך. אז מה? מעולם לא השתתפתי איתו במסיבה. מעולם לא נפגשתי עם אפשטיין בחברה נשים או נערות צעירות".

ברק בן ה-77 תועד עטוף בצעיף באמצעותו כיסה את פניו כמעט עד עיניו. כשיצא מהמקום, יותר משעה מאוחר יותר, הוא עטה את הבד על ראשו. לדבריו, הוא התעטף בשל הקור העז ששרר בניו יורק בחודש ינואר. "היה כל כך קר שהבחור המזרח תיכוני נאלץ לחבוש כובע", אמר.

אהוד ברק, יוצא מדירתו של איש העסקים החשוד בעבירות מין גפ'רי אפסטין. אתר רשמי
ברק נכנס לאחוזתו של אפשטיין, 2016/אתר רשמי

במטה "ישראל דמוקרטית" דחו את הטענות המופיעות בכתבה. "אין לידיעות המופיעות בכתבה ולנרמז בהן שום שחר. הן מהוות שקר מוחלט, מלבד העובדה שברק מודה שבינואר בניו יורק קר מאוד".

"ברק, איננו מתכוון להמשיך לעסוק בספינים שכל תכליתם להסיח את הדעת מהתנהגות פלילית לכאורה של ראש ממשלה מכהן, שקיבל 4.2 מיליון דולר וסכומים נוספים מאיש עסקים אמריקני, שהוא בן דודו, וכן מעבריינים מורשעים באירופה", טענו.

עוד הוסיפו כי יו"ר ישראל דמוקרטית יפעל מידית להגיש תביעת דיבה נגד העיתון. לדבריהם, "הדיילי מייל פרסם כבר בעבר מספר כתבות שקריות מסוג זה, הן לגבי ברק והן לגבי אנשים נוספים. עיתונאים אחרים, שעסקו בפרסומים אלה, לא מצאו שום ראיות לשקרים הללו".

נשים, יוצאות מדירתו של איש העסקים החשוד בעבירות מין גפ'רי אפסטין. אתר רשמי
צעירות שתועדו נכנסות לאחוזתו של אפשטיין/אתר רשמי

בריאיון שפורסם אתמול ב"דיילי ביסט" הודה כי מאז שהכיר את אפשטיין נפגשו השניים לפחות עשר פעמים, וכי ביקר באי הפרטי שהוא מחזיק בקריביים, "פעם אחת, למשך כמה שעות - ושנים לאחר הפרסומים על מסיבות סקס ואורגיות שם". עם זאת, הוא טען: "מעולם לא הייתי במסיבה שם". בכל האירועים הללו, הוא הדגיש באופן "חד משמעי", הוא מעולם לא נתקל בנשים או בנערות.

ביחס לקרן וקסנר, אשר על פי פרסומים ברק קיבל ממנה בעבר 2.4 מיליון דולרים ואליה קשור אפשטיין, אמר כי הוא אינו יודע אם המיליארדר היה קשור גם למענק שהוא עצמו קיבל. הוא סירב לומר ל"דיילי ביסט" מה עשה למען הקרן. "עשיתי את מה שהייתי מחויב לעשות", אמר, והוסיף כי הוא מאמין שהוא אינו אמור לדון בכך. "אני עורך מחקר ומעניק ייעוץ גאופוליטי עבור גורמים רבים בעלי עניין. זה תלוי בהם אם הם רוצים לדון בכך", הגיב.

ג'פרי אפשטיין יוצא מאחוזתו בניו יורק, 2016. Daily Mail, אתר רשמי
אפשטיין מחוץ לאחוזתו, 2016/אתר רשמי, Daily Mail

אפשטיין הואשם בשבוע שעבר בבית המשפט בניו יורק בעבירות של סחר בבני אדם, בהן ניהול "רשת ענפה" של סרסור בקטינות עבור מין. המיליארדר היהודי, שנעצר בשדה התעופה טטרבורו לאחר שנחת מצרפת במטוסו הפרטי, הודה באשמה. בכתב האישום נטען כי בין השנים 2005-2002 הוא פיתה קטינות לבקר באחוזותיו שבפלורידה ומנהטן. על פי כתב האישום, הבנות, חלקן בנות 14, קיבלו ממנו מאות דולרים עבור מעשים מיניים ו"שילם לחלק מקורבנותיו על מנת שאלו יגייסו בנות נוספות".

(עדכון ראשון: 22:22)

אהוד ברק, יוצא מדירתו של איש העסקים החשוד בעבירות מין גפ'רי אפסטין. אתר רשמי
"נאלץ לחבוש כובע". ברק, 2016/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully