וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המיליארדר שהואשם בסרסור בקטינות: שותף עסקי משמעותי של ברק"

השבוע הוגש כתב אישום נגד ג'פרי אפשטיין בגין עבירות של סחר בבני אדם, בהן ניהול "רשת ענפה" של סרסור בקטינות, וב"הארץ" פורסם כי הצטרף ליוזמה עסקית של ברק שהוקמה ב-2015. ברק אמר לאחר הפרסום: "אין מה לחקור - אני מודה. נתתי הזדמנות שנייה גם לג'פרי"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבר בשידול קטינה לזנות ונעצר לאחרונה בחשד שניהל רשת שסחרה בקטינות הוא שותפו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק - כך פורסם ב"הארץ". על פי הדיווח, בשנת 2015 הקים ברק שותפות שהשקיעה בחברה שפיתחה שירות למוקדי חירום, ואפשטיין מימן חלק ניכר מההשקעה, ובכך הפך לשותף במיזם העסקי.

ברק אמר לאחר הפרסום כי "אין מה לחקור - אני מודה. נתתי הזדמנות שנייה. גם לג'פרי, גם לביבי.
שניהם הסתבכו כהוגן בפלילים. מצפה משניהם להשעות את עצמם עד לבירור האמת. כל פעולותי הן של אזרח פרטי ולא שר או ראש ממשלה. כולן חוקיות. דווחו לכל הרשויות ושולם בגינן מס".

המיליארדר היהודי, ג'פרי אפשטיין, הואשם בביהמ"ש בניו יורק בעבירות
סחר בבני אדם, בהן ניהול "רשת ענפה" של סרסור בקטינות עבור מין. רויטרס
אפשטיין בבית המשפט, השבוע/רויטרס

ביום שני הואשם אפשטיין בבית המשפט בניו יורק בעבירות של סחר בבני אדם, בהן ניהול "רשת ענפה" של סרסור בקטינות עבור מין. הוא הופיע בבגדי כלא כחולים ולא הודה באשמה. בכתב האישום נטען כי בין השנים 2002-2005 הוא פיתה קטינים לבקר באחוזותיו שבפלורידה ומנהטן. על פי כתב האישום, הבנות, חלקן בנות 14, קיבלו ממנו מאות דולרים עבור מעשים מיניים. אפשטיין, בן ה-66 עומד בראש קרן גידור גדולה. הוא נעצר בשבת האחרונה בשדה התעופה טטרבורו לאחר שנחת מצרפת במטוסו הפרטי.

בכתב האישום נטען כי אפשטיין ידע כי קורבנותיו היו מתחת לגיל 18. לעתים קרובות הם התבקשו לעסות אותו בעירום לפני שביצע בהן מעשים מיניים. עוד נכתב כי הנאשם "שילם לחלק מקורבנותיו על מנת שאלו יגייסו בנות נוספות". הוא עירב בכך גם את העובדים והשותפים שלו, שסייעו לו לתזמן את הפגישות הללו בביתו במנהטן ובפאלם ביץ'".

עוד באותו נושא

"התנהגות שמזעזעת את המצפון": המיליארדר היהודי הואשם בסרסור בקטינות

לכתבה המלאה
אהוד ברק, במהלך מסע"ת בה מכריז על הקמת מפלגה חדשה, בית סוקולוב, ת"א 26 ביוני 2019. ראובן קסטרו
ברק/ראובן קסטרו

אפשטיין טען מצדו כי הוא האמין שהבנות היו מעל גיל 18, וכי הכול נעשה בהסכמה. במסיבת עיתונאים, פרקליט המחוז הדרומי של ניו יורק, ג'פרי ברמן, אמר כי בפשיטה משטרתית על רכושו של אפשטיין במנהטן אותר מה שנראה כתמונות של נערות עירומות. הוא הוסיף כי נאסר על אפשטיין לצאת מהמדינה והוא ממליץ כי הנאשם יישאר במעצר עד תחילת משפטו. בתוך כך, אמר ברמן כי מי שנפגע ממעשיו של אפשטיין או שיש לו מידע בעל ערך, שייצור קשר עם הרשויות. "ההתנהגות המובאת בכתב האישום מזעזעת את המצפון", אמר ברמן. "ובעוד שהמעשים התרחשו לפני מספר שנים, זהו יום חשוב מאוד לקורבנות".

"אני מכיר את ג'פרי כ-15 שנה, בחור נהדר", צוטט נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בפני המגזין "ניו יורק" ב-2002. "הוא בחור כיפי, אפילו אומרים עליו שהוא אוהב נשים יפות כמוני, ורבות מהן צעירות". יחד עם עושרו וחבריו הוותיקים, אפשטיין היה ידוע גם כפילנתרופ. ב-2003 הוא הגיע לכותרות בשל תרומה של 30 מיליון דולר לאוניברסיטת הרווארד, להקמת תכנית לביולוגיה מתמטית ודינמיקה אבולוציונית. עם זאת, הדיווחים על עושרו הנוכחי משתנים, כאשר החברה שלו שבאיי הבתולה לא מייצרת רשומות ציבוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully