וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגנב בחשאי, מצית ונמלט: תיעוד שריפת בית המטפלת בראש העין

17.7.2019 / 15:14

בסרטון נראה החשוד, אדיר רצון, מגיע במונית לרחוב בו מתגורתת כרמל מעודה שהואשמה בהתעללות בפעוטון, הוא צעד בחשאי והבעיר אש גדולה במקום. תוך שניות ספורות עלה ביתה של המטפלת בלהבות. במהלך היום הוגשה נגדו הצהרת תובע

עריכה: תומר לוי

הצתת בית המטפלת - עדכונים אחרונים

  • נחשף תיעוד של החשוד, אדיר רצון, מגיע בחשאי לבית המטפלת ומצית אותו
  • לאחר שנעצר איים על שוטר: "אני ואתה ניפגש בחוץ"
  • בשבוע הבא יוגש כתב אישום נגד רצון

אדיר רצון, החשוד שהצית את ביתה של המטפלת כרמל מעודה לפני כשבועיים, תועד מגיע למקום ומבעיר אש. חקירתו במשטרה העלתה כי הגיע עם מונית מפתח תקווה לביתה של מעודה, בו גם ממוקם הפעוטון שאותו ניהלה, וביקש מנהג המונית להמתין לו במשך עשר דקות ואחר כך להסיע אותו לכפר סבא.

נהג המונית, שחשד כי משהו איננו כשורה, הוריד את החשוד ונסע מהמקום. גם כשהחשוד התקשר אליו אחר כך, הנהג לא השיב לשיחתו. בסרטון נראה רצון צועד בחשאי ברחוב בו מתגוררת מעודה. בשלב מסוים הוא תועד מבעיר אש ונמלט במהירות. תוך דקות אחדות עלה ביתה של המטפל בלהבות, והוא נמלט מהזירה.

בפעילות מבצעית ממוקדת מרגע ההצתה, אותר החשוד בנסיעה בכביש 444 ונעצר על ידי השוטרים. כשהובא לתחנת המשטרה, הוא איים על קצין משטרה: "אני ואתה ניפגש בחוץ, יא זין, אני ממשפחת עמר, מי אתה בכלל".

תיעוד - מצלמת האבטחה בה מתועד החשוד בהצתת ביתה של הגננת בראש העין  17 ביוני 2019. אתר רשמי
מתוך תיעוד ההצתה/אתר רשמי

במהלך היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד רצון, שנעצר לפני כשבועיים בחשד להצתת ביתה של מעודה. כתב האישום ובקשת למעצר עד תום ההליכים בעניינו יוגשו ככל הנראה ביום שני בשבוע הבא. מלבד רצון, נעצרו שני חשודים נוספים, האחים עובדיה וארד עמר בני 20 ו-26. אחד מהם שוחרר אתמול בעוד שהשני יובא לדיון בעניינו במהלך היום.

רצון, ששמו הותר לפרסום ביום שישי, עבר לפני כמה חודשים לראש העין. עברו הפלילי כולל עבירות הצתה ועבירות רכוש, והורשע ואף ריצה עונש מאסר בגין הצתת מבנה. באחד מכלי התקשורת פורסם כי נבדקת האפשרות שרצון "נשכר" לביצוע ההצתה. הוא נעצר כשנסע ברכבו, אולם בחיפוש שנערך באותו יום בבית חברתו לא נמצא דבר.

החשוד בהצתת הדירה בראש העין. אתר רשמי
תועד במצלמות האבטחה. אדיר רצון/אתר רשמי

עם התקדמות החקירה, כך לטענת המשטרה, התחזק החשד נגד רצון באופן משמעותי. על פי המשטרה, בידי החוקרים תיעוד של רצון מגיע במונית, הולך ברגל לזירת האירוע ואז נמלט ברגל כשהמקום מלא עשן, עולה על מונית נוספת ונוסע לכפר סבא. עם זאת, במשטרה מאשרים שאין ראיות פורנזיות בתיק והטוען המשטרתי אמר "אני מאמין שאין טוב ממראה עיניים" (בהתייחס לסרטונים).

בחקירת השריפה בבית המשפחה שבו פועל המעון עלה כי נמצאו שלושה מוקדים, כולם בחצר. חוקר המשטרה אמר במהלך אחד מהדיונים כי למשטרה יש סרטונים של ההצתה, וכי הטלפון הנייד שלו אוכן בזירה.

גן הילדים "בייבי לאב" בראש העין נשרף, 6 ביולי 2019. אבי כהן
בית המטפלת שהוצת בראש העין/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully