וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציתים מספרה ומכים עובר אורח: צעירים מאילת תועדו באלימות קשה

16.7.2019 / 18:16

שני צעירים תועדו כשהם מכים אזרח אריתאי בראשו, ואחד מהם נתפס כשהוא ממלא דלק בבקבוק ריק ומצית את בית העסק של אחד מקורבנותיו. הם נעצרו על ידי בלשי תחנת המשטרה בעיר וכתב אישום הוגש נגדם בגין תקיפה בנסיבות מחמירות

עריכה: תומר לוי

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד שני צעירים מאילת בגין תקיפה בנסיבות מחמירות של אזרחים אריתראים בעיר. השניים תועדו כשהם דוקרים ומכים את המתלוננים, ואף מציתים את בית העסק של אחד מהם, בטרם נעצרו על ידי בלשי תחנת אילת.

מכתב האישום עולה כי השניים נסעו ברכבם ברחובות אילת והגיע אל מספרתו של מ"ש, אזרח אריתריאה. הנאשם יניב מאור ביקש מנהגת הרכב שתעצור בצד הדרך. הוא ירד מהרכב והחל לשוחח עם מ"ש. לפתע, הוא יצא בזעם מהמספרה, ניגש אל רכב ה"סקודה", נעל נעלי ספורט ושב אליה.

תיעוד: שני חשודים, תושבי אילת, הציתו מספרה בעיר, בבעלות אזרח 
ארתראי- במקרה אחר, אחד מהחשודים דקר אזרח אריתראי אחר. אתר רשמי
האלימות הקשה בעיני המצלמות. מתוך התיעוד/אתר רשמי

כשהגיע מאור אל פתח המספרה, הוא החל לאיים על מ"ש ודרש ממנו שייצא החוצה. מ"ש סירב לצאת מהמספרה, ומאור פנה לשני אריתראים ששהו בחוץ, וביקש מהם לקרוא לבעל העסק. כשהם סירבו, החלה במקום מהומה.

מאור והנאשם השני תומר פילס, התקרבו אל שניהם כשהראשון אוחז בידו בקבוק. על פי כתב האישום, הם היכו אחד מהם בראשו. בתגובה, האזרח שהוכה קם והחל לרדוף אחריהם, והשניים ברחו משם. לאחר מכן, מאור חזר כשבידו גז מדמיע וריסס את האזרח האריתראי בפניו. כתוצאה מהמכות ומהגז המדמיע, המתלונן נזקק לטיפול רפואי.

המספרה הוצתה

אלא שכאן לא הסתיים מסע האלימות של מאור. ב-27 ביוני, בשעת לילה מאוחרת, החליט הנאשם להצית את המספרה. תחילה מאור הגיע לתחנת הדלק סונול כשהוא נהוג ברכב ה"סקודה", וזאת אף שלא היה ברשותו רישיון נהיגה. הוא מילא בקבוק פלסטיק ריק בבנזין ונסע בחזרה אל המספרה כשהוא לובש כפפות ועוטה לראשו כובע מצחייה וקפוצ'ון.

מכתב האישום עולה כי מאור ניגש אל חלון המספרה, שפך את הבנזין והעלה את המבנה באש. יחד עם חבר נוסף, שזהותו איננה ידועה, הם ברחו מהאזור. בדרכם הם נתקלו בא"א, אזרח אריתראי נוסף שעבר במקום במקרה, ועמו לא הייתה להם היכרות. מכתב האישום עולה לאחר שמאור הבחין בו, הוא "דקר אותו באמצעות סכין בבטנו דקירה אחת בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו לחבלה חמורה".

כתוצאה מהדקירה, האזרח שהוכה פונה לבית החולים ונזקק לניתוח. חוקרי תחנת המשטרה באילת, יחד עם הבלשים, עצרו את החשוד בתוך יום. בנוסף לתקיפה חמורה, נגד מאור עומד גם אישום בגין הצתת המספרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully