וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתכסך עם הבן, ירה למוות באם בחצר ביתה ברמלה - ונמלט

16.7.2019 / 15:17

צעיר בן 23 מרמלה חשוד כי ירה למוות באינתיסאר אל-עיסאווי בת ה-53, בעת ששהתה בחצר ביתה בעיר. לפי החשד הוא היה מסוכסך עם בנה, ירה לעבר הבית - ופגע בה ובשכן שנפצע באורח קל

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

המשטרה הודיעה היום (שלישי) על פענוח מותה של אינתיסאר אל-עיסאווי בת ה-53 ברמלה במאי. אל-עיסאווי נורתה ליד בית הכלא "איילון", והובאה ברכב פרטי לחבירה עם צוותי מד"א סמוך לצומת ניר צבי. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, שם נקבע מותה. לפי החשד, אל-עיסאווי נפגעה מירי כששהתה בחצר ביתה ברחוב לכיש ברמלה, אותו ביצע עומר אל-מוסראתי, בן 23 תושב העיר. מהירי נפצע גם בן 40 מבית סמוך באורח קל, לאחר שנפגע בירכו.

לפי החשד, בין החשוד לבין בנה של אלעיסאווי התנהל סכסוך על רקע פלילי, במסגרתו הגיע אל-מוסראתי ב-25 במאי סמוך לשעה 21:30 רכוב על אופניים חשמליים, לכיוון בית משפחת אל-עיסאווי. החשד ירה לעבר הבית - האישה והשכן נפגעו, והחשוד עזב על אופניו.

אינתיסאר עיסא עיסאווי, שנורתה למוות ברמלה. אתר רשמי
אינתיסאר עיסא עיסאווי, שנורתה למוות ברמלה/אתר רשמי

חוקרי המשטרה ניהלו מצוד אחר החשוד, עד שעצרו אותו ב-4 ביוני כשהסתתר בדירה בלוד. בחקירה גילו חוקרי היחידה כי החשוד יצא מביתו על אופניים חשמליים, רכב ברחוב תל חי ברמלה לכיוון צומת תעבורה, שם נכנס דרך השיחים לבית המשפחה, ירה ונמלט. מעצרו של אל-מוסראתי הוארך מעת לעת, ושלשום הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

תיעוד צעיר בן 23 מרמלה חשוד כי ירה למוות באינתיסאר אל-עיסאווי בת ה-53, רמלה, 16 יולי 2019. משטרת ישראל, עיבוד תמונה
ירה לעבר הבית – האישה והשכן נפגעו, אל-מוסראתי במצלמות האבטחה/עיבוד תמונה, משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully