וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סוס ועגלה: תיעוד בכיר הרבנים החרדים עומד למכירה ב-1,000 דולר

15.7.2019 / 14:34

התצלום שהגיע לידי וואלה! NEWS חושף רגע נדיר בו הרב חיים קנייבסקי, מהרבנים הבולטים והמובילים במגזר החרדי, על כרכרה יחד עם אביו רבי יעקב קנייבסקי ברחובות בני ברק. כעת התמונה מוצעת למכירה בבית מכירות פומביות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בכיר הרבנים, הרב קנייבסקי רכוב על סוס במרכז התמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בתמונותיהם של גדולי הרבנים החרדים מתועדים לרוב רגעים שבהם מתפללים, לומדים או מצויים בעת קבלת קהל אבל תיעוד נוסטלגי שהגיע לוואלה! NEWS חושף רגע נדיר שבו אחד מבכירי הרבנים החרדים, הרב חיים קנייבסקי, נראה על כרכרה אותה מוביל סוס ברחובות בני ברק. כעת, התמונות עומדות למכירה פומבית.

בתמונות מופיע גם אביו, רבי יעקב קנייבסקי, המכונה "הסטייפלר" על שם עיר הולדתו הורנסטייפל. בבית המכירות הפומביות "ווינרס" (Winner's) שם מוצגות התמונות מסבירים כי על פי התמונות, ככל הנראה הסיטואציה המצולמת בהן היא נסיעה קצרה ברחובות בני ברק לצורך רכישה של ענפי סכך בערב חג סוכות.

מחיר הפתיחה של שמונת התצלומים, בהם גם תמונות של ה"חזון איש" - דודו של הרב קנייבסקי, עומד עתה על 300 דולרים בלבד. להערכת גורמים בבית המכירות, שווים הריאלי עומד על כ-1,000 דולרים.

עוד בוואלה! NEWS:
הירי בסלומון טקה: במח"ש שוקלים לשחרר מחר את השוטר החשוד
כשחמאס מאיים ונסראללה מסמן מטרות - נתניהו עסוק בתקשורת
דיווח: ספינה ישראלית חדרה למים הטריטוריאליים של לבנון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תיעוד הרב קנייבסקי/מערכת וואלה, צילום מסך

בבית המכירות "ווינרס" מציינים כי מקורם של פריטים מסוג זה הוא מבני משפחה המבקשים לממש את הערך הכספי הגלום בתמונות או בחפצים אישיים של הדמות הרבנית. אולם, לדבריהם, הפעם הגיעו התמונות דרך אספן. "אמנם היה לו חשש מהרגע שהקטלוג יראה אור והתמונות ייחשפו שזה לא יתפרש חלילה כזלזול ברב, אך הוא בדק אם האדם ממנו רכש את התמונה ווידא כי קיבל אותם מהמשפחה שאישרה לו להשתמש בתמונות".

הרב קנייבסקי הוא אחד מהרבנים הבולטים והמובילים במגזר החרדי. באופן רשמי הוא מנהיג את הזרם הליטאי, אך נוהרים לברכתו ועצתו מכל גווני הקשת, לרבות גם חילונים. לרב קנייבסקי השפעה פוליטית לא קטנה והוא מנהיג את סיעת 'דגל התורה' המרכיבה את יהדות התורה. לסיעה יש ארבעה נציגים מכהנים בכנסת ואצל הרב קנייבסקי מתברכים גם נציגים של מפלגות נוספות, בהם הרב רפי פרץ, יו"ר ש"ס אריה דרעי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully