וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתחה את עצמה ב-150 אלף ליש"ט ולא מתכוונת לעצור - למרות החשש לחייה

28.7.2019 / 9:25

קריסטן סניידר הוסיפה ב-10 שנים 1500cc לחזה שלה, הרימה את הישבן, הוציאה צלעות, עברה אינספור ניתוחים בפנים והיא חושבת כל הזמן איך להמשיך ולשנות למרות שהמשפחה שלה חושבת שזה עוד יהרוג אותה

krissyk.xo/

אישה המכורה לניתוחים פלסטיים בזבזה יותר מ-150 אלף ליש"ט על שיפור המראה שלה - כולל הוצאת צלע, הגדלת החזה למידה 28L, שיפוץ הפנים והרמת תחת ברזילאי. קירסטן סנידר, בת 28, רואה את הגוף שלה כבד קנבס, ומתכננת להוציא עוד 25 אלף ליש"ט לפחות כדי להמשיך ולשפר את המראה שלה, למרות שהמשפחה שלה חוששת שהאובססיה הזאת עוד תהרוג אותה.

סנידר טוענת שהיא אף פעם לא אהבה את מה שהיא ראתה במראה, ורצתה לשנות את המראה שלה כל כך הרבה פעמים כשהייתה נערה. חבריה לבית הספר לעגו לה כשהיא הייתה בת 18, על אף שהיא הייתה רזה ורצתה כל כך להראות יותר נשית. שהייתה רק בת 18 היא נכנסה לניתוח הראשון שלה כשהוסיפה שתלים בגודל 550cc להגדלת החזה שהיה בגודל 32B. היא הייתה כל כך מאושרת עד שהחלה לבכות. מאז 2010 היא עברה עוד 20 ניתוחים קוסמטיים, כולל הגדלת חזה שנייה עם שתלי 1500cc, הוצאת צלע, שתי הרמות ישבן ושתלים לישבן. היא עבר ניתוחים גם בלחיים, במצח, שאיבת שומן והזרקות לשפתיים.

עוד בנושא:
האמא בעלת החזה המטורף מעצימה נשים עם מימון המונים להגדלת חזה
הפכה את עצמה ל"בובת מין אנושית" אבל טוענת: אין לי חיי מין
תמונות קשות: האישה שעברה ניתוחים פלסטיים מסוכנים כדי להיראות כמו דרקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully