וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: האישה שעברה ניתוחים פלסטיים מסוכנים כדי להיראות כמו דרקון

10.3.2019 / 8:24

יותר מ-15 אלף דולר עלה לאמבר לוק לעשות את המייקאובר המטריד שלה - וזו היא רק ההתחלה. בעשור האחרון היא עשתה יותר מ-100 קעקועים, פיצלה את לשונה, מתחה את תנוכי האוזניים וקעקעה את הלבן שבעיניים - וככה היא נראית היום

אמבר לוק שעברה ניתוחים פלסטיים להראות כמו דרקון/@amber__luke

אמבר לוק בת ה-24 חשפה בשבוע שעבר לתקשורת את השינוי הבלתי יאמן שעברה בעשר השנים האחרונות, אחרי שהוציאה יותר מ-15 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים קיצוניים בגופה כדי להיראות כמו דרקון. היא קעקעה את גופה 100 פעמים - כולל את הלבן שבעיניים בניתוח שכמעט עיוור אותה, פיצלה את לשונה, מתחה את תנוכי אוזניה וחידדה את חלקן העליון בעזרת שתלי סיליקון - ועשתה פירסינג במצח, בחזה, בשפה, בלחי, בידיים ובזרועות. אחרי שנים קשות בהן אובחנה כסובלת מדיכאון קליני עמוק, כיום היא מודה שהיא אדם מאושר.

לוק האוסטרלית מכנה עצמה "דרקון לבן כחול עיניים", שם אותו קיבלה מחבריה לאחר שטענו שהיא נהפכת לדרקון. השבוע היא שיתפה תמונה שלה כילדה בת 14 לצד תמונה שלה היום, "אני ממש שונאת את איך שנראיתי אז. לא באמת הייתי אני", היא אמרה לדיילי מייל אוסטרליה, "השתנתי עם השנים והפכתי למה שאני רוצה להיות ולהיראות, אבל בעוד אני אומרת את זה, יש לי עוד דרך ארוכה לעבור". כן, מסע השינוי המטריד שלה רחוק מלהסתיים. היא מבטיחה שעד מרץ בשנה הבאה כל גופה יכוסה קעקועים, "אני טסה לאמריקה בחודש הבא ושם אכסה את עצמי בקעקועים ואעשה ציפוי כסף בצורת ניבים לשתי השיניים שלי", היא אמרה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אחרי מעל 200 ניתוחים: המנתחים סירבו לנתח את מי שרוצה להראות כמו דמות קומיקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully