וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מעל 200 ניתוחים: המנתחים סירבו לנתח את מי שרוצה להראות כמו דמות קומיקס

30.12.2018 / 10:17

פיקסי פוקס בת ה-28 עברה כמעט כל ניתוח אפשרי על מנת להיראות כמו ג'סיקה ראביט, וזה כולל השתלת שיער ערווה בריסים. אולם, אחרי שביקשה להנמיך את קו השיער שלה, היא קיבלה תשובה מוחצת

ITV

כמעט כל אחד מאיתנו מכור למשהו. פיקסי פוקס, שחולמת להיראות כמו דמות קומיקס אנושית, מכורה לניתוחים פלסטיים. מעל 200 כאלו היא כבר עברה בחייה, ועל חלקם כבר דיווחנו לכם במדור הזה, אבל מסתבר שגם לרופאים יש את הגבולות שלהם, גם אם היא מוכנה לשלם הרבה כסף עבור הניתוחים.

פוקס, 28, במקור משטוקהולם בירת שבדיה, כבר הכניסה לעצמה שתלים לעיניים, שברה חלק מצלעותיה כדי להצר את המותניים ועשתה עוד כמה ניתוחים קשים במיוחד. כעת, פוקס מנסה לשכנע את המנתחים להנמיך את קו השיער שלה. פוקס התגאתה גם בכך שעשתה השתלת ריסים משיער, כשהיא משתמשת בשיער הערווה שלה, והיא הראשונה בעולם שעושה זאת.

דוקטור טרי דוברוב, שבעבר סירב לנתח אותה בטענה שהיא מכורה לניתוחים פלסטיים וסובלת מהפרעות גוף, התייחס לכך ואמר: "השתלת שיער ערווה בריסים? זה דבר חדש. אני לא מאמין כמה ניתוחים פיקסי עשתה בשנה האחרונה. מעולם לא ראיתי דבר כזה בכל הקריירה שלה".

עוד בנושא:

דוגמנית הכניסה שתלים לעיניים כדי להיראות כמו דמות קומיקס
דוגמנית הסירה שש צלעות כדי להיראות כמו דמות מצוירת

פיקסי פוקס מספרת על הניתוחים הפלסטיים שעברה. צילום מסך
לא יודעת גבולות. פיקסי פוקס/צילום מסך

הרופאים הסבירו לפיקסי שקו השיער שלה במקום הנכון ושהיא צריכה להפסיק לעשות ניתוחים. אולם, למרות הביקורת מצד הרופאים, פיקסי גאה במראה שלה ואמרה: "מעולם לא הרגשתי אנושית, תמיד הרגשתי יותר כמו פיקסי, כמו דמות מצויירת. אני גאה במה שהשגתי ואני חושבת שזה מדהים. יש לי פרצוף חדש וגוף חדש".

פיקסי, שעברה ניתוחים מסובכים בשש השנים האחרונות, תזדקק כעת לשנה של החלמה מהניתוח האחרון שעברה בפניה. "הסירו לי חלק מעצמות הלחיים, הסנטר שלי חודש ועשיתי שינוי גדול בפנים שלי", היא כתבה, " זה היה ניתוח מסוכן כך שהמנתחים היו צריכים להיות זהירים במיוחד בגלל שיש הרבה שרירים ועצבים בפנים".

פיקסי היא כיום חלק מסוכנות של טאלנטים פלסטיים בהוליווד (כן, מסתבר שיש דבר כזה) שלוקחת תחת חסותה ברביות אנושיות וכמה מהאנשים שביצעו הכי הרבה ניתוחים פלסטיים בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully