וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הכניסה שתלים לעיניים כדי להיראות כמו דמות קומיקס

8.6.2016 / 8:50

החלום של פיקסי פוקס הוא להיראות כמו דמות מצוירת והיא לא נותנת לטבע לעמוד בדרכה. לאחר שהסירה שש צלעות כדי להקטין את מותניה, היא החליטה לעבור ניתוח (19 במספר) כדי לשנות את צבע עינייה מכחול "לירוק ים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

דוגמנית חובבת ניתוחים פלסטיים הצליחה לשבור שיא נוסף כאשר עברה ניתוח להכנסת שתלים קבועים בעיניים, שישנו את צבען מכחול לירוק. פיקסי פוקס בת ה-26 מצפון קרולינה, ארצות הברית כבר הוזכרה בתקשורת לאחר שעברה ניתוח קיצוני להסרת שש צלעות כחלק מחלומה להיראות כמו דמות קומיקס.

החשמלאית בדימוס עברה כבר 19 ניתוחים קוסמטיים ושילמה עליהם סכום של יותר מ-450,000 שקלים. פיקסי, שנולדה עם עיניים כחולות אמרה: "זה משהו שרציתי מגיל ממש צעיר. שמעתי על הניתוח הזה לפני שלוש שנים וידעתי שאני רוצה לעשות אותו. הצבע שבחרתי הוא 'ירוק ים' ואין אותו לאף אדם באופן טבעי".

זהירות, קשה לצפיה: כך נראה הניתוח

ההליך לשינוי צבע עיניים מסיבות קוסמטיות אינו נפוץ במדינות מערביות, אולם נעשה בו שימוש כאשר יש פגמים בקשתית העין. פיקסי עברה את הניתוח בהודו והוא כלל החדרה של השתלים לתוך אישוניה. ההליך קצר יחסית ונמשך 15 דקות בלבד לכל עין וכמובן שהוא נערך תחת הרדמה מלאה.

עוד באותו נושא

דוגמנית הסירה שש צלעות כדי להיראות כמו דמות מצוירת

לכתבה המלאה
פיקסי פוקס משנה את צבע העיניים. Barcroft TV, צילום מסך
נו? רואים שינוי?/צילום מסך, Barcroft TV
העיניים של פיקסי פוקס. BARCOFT TV, צילום מסך
ועכשיו?/צילום מסך, BARCOFT TV

פיקסי נולדה בשטוקהולם, שבדיה ומאז ומתמיד הייתה אובססיבית בכל הנוגע לדמויות מצוירות כמו ג'סיקה ראביט ואורורה מ"הייפיפיה הנרדמת". לדבריה, המותנים הצרות שלהן הן אידאל היופי הנשי בהתגלמותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully