וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד טלגראס שוחרר מהכלא באוקראינה: "ניסו לשבור את רוחי"

11.7.2019 / 23:17

עמוס דב סילבר שוחרר למעצר בית באוקראינה ואמר כי "קשה להסביר כמה הכלא באוקראינה נוראי". רק לפני שבוע נדחתה בקשתו נגד הסגרתו לישראל. בשידור חי שהעביר בפייסבוק אמר: "בתי המשפט בישראל הם לחלוטין עושי דברה של המשטרה גם כשאין הוכחות"

עיבוד וידאו

מייסד טלגראס, עמוס דב סילבר, שוחרר היום (חמישי) מהכלא באוקראינה למעצר בית. סילבר דיבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, ואמר לעוקביו: "זה יום ממש-ממש שמח עבורי לפחות. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מיני אנשים, שעזרו וגם לאלו שתמכו".

עוד אמר מייסד טלגראס, שנעצר באוקראינה בחודש מרץ: "קשה להסביר כמה הכלא באוקראינה נוראי, ושיכנו אותי במקומות הכי נוראיים באותו בית כלא במטרה לשבור את רוח הלחימה שלי, כדי שאסכים להסגרה ואבוא לישראל".

עמוס דב סילבר. אמיל סלמן, הארץ
"קשה להסביר כמה הכלא באוקראינה נוראי". עמוס דב סילבר/הארץ, אמיל סלמן

שחרורו של סילבר מפתיע, שכן רק לפני שבוע דחה בית משפט אוקראיני את בקשתו שלא להיות מוסגר לישראל. עם זאת, סנגורו האוקראיני של סילבר, קוסטינאטין שבצ'נקו, אמר אז לוואלה! NEWS כי בכוונתו של סילבר לערער על ההחלטה, וכן להגיש בקשה למקלט מדיני.

סילבר טען בשידור החי שהעביר לפייסבוק כי שחרורו למעצר בית, וגם סיום התיק של אשתו גלי בארצות הברית, "מצביעים על דבר מאוד מאוד מהותי - על זה שבתי המשפט בישראל הם לחלוטין עושי דברה של המשטרה גם כשאין טיפה של הוכחות. אין להם בעיה להשאיר אנשים במעצר עוד ועוד, בלי הוכחות, כי המשטרה ביקשה. אם למשטרה היה בדל של הוכחות למה שהם טוענים. התביעה פה ביקשה מהישראלים כל הזמן להביא להם עוד חומרים, עדויות, הוכחות שיתמכו בדברים הכבדים שהם טוענים, ובסופו של דבר זה פעל לטובתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully