וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות במקסיקו: עצרנו חשוד ברצח הדי ג'יי הישראלי רונן דהן

9.7.2019 / 7:39

התובע הכללי במקסיקו מסר לכלי התקשורת במדינה כי נעצר חשוד בביצוע מעשי הרצח בפסטיבל המוזיקה בסן לואיס בחודש שעבר. העצור, גבר בן 29, חשוד גם ברציחת גבר שגופתו נמצאה בשנת 2017. קרובת משפחתו: "את רונן זה לא יחזיר"

צילום: שלומי גבאי

הרשויות במקסיקו עצרו חשוד ברצח הדי ג'יי הישראלי רונן דהן, כך הודיע הלילה (שלישי) התובע הכללי במדינה. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, החשוד בביצוע מעשי הרצח בפסטיבל המוזיקה סן לואיס בחודש שעבר הוא גבר בן 29 שמכונה "ויקטור נ'". העצור אף חשוד ברצח אדם שגופתו נמצאה בשנת 2017. התובע, פדריקו גרזה הררה, אמר לבית המשפט כי הוא סמוך ובטוח שהמדינה תוכל להוכיח את אשמתו בשני מקרי הרצח.

"את רונן זה לא יחזיר, אבל אנחנו באמת מקווים שמי שביצע את הרצח יובא לדין וירצה את עונשו", אמרה לוואלה! NEWS אמילי בן חמו, בת דודתו של דהן, לאחר ששמעה את הדיווח. אמו, ז'נט, הוסיפה: "שימצאו את הרוצח, שישלם על מה שעשה. זה לא יחזיר את הילד שלי, אבל הוא יוכל לנוח יותר בשקט".

דהן בן ה-45, שכונה "Perplex", נרצח לפני כשבועיים לאחר שחמושים התפרצו לפסטיבל מוזיקה ופתחו באש. דהן ואדם נוסף נהרגו באירוע וכמה בני אדם נפצעו.

לקריאה נוספת:
הדי ג'יי שנרצח במקסיקו נטמן: "מצטערת שהפסקתי להגיד לך להיזהר"
"זרקנו את עצמנו לרצפה": הרגעים האחרונים של רונן שנרצח במקסיקו
"חגג את החיים": הדי ג'יי רונן דהן נורה למוות במקסיקו

רונן דהן הדי ג'י שנרצח במקסיקו. באדיבות המשפחה
רונן דהן/באדיבות המשפחה

בתחילת השבוע דהן הובא למנוחות בבית העלמין כפר סמיר שבחיפה. "מצטערת שהפסקתי להגיד לך להיזהר", ספדה לו שרון בן חמו, בת דודתו, מעל ארונו. "השנים האחרונות התרחקנו פיזית, אבל תמיד תהיה בן הדוד האהוב שלי".

בלוויה ספדו כמה רבנים, וקרובת משפחה בשם תמר, שסיפרה כי היא ודהן כונו "אמנון ותמר" מאחר ולא נפרדו: "רונן שלי היינו בלתי נפרדים, שיחקנו ביחד, עשינו שטויות ביחד וכאבנו ביחד. הכל סיפרתי לך ושיתפתי. אתה האח הגדול שלא היה לי. אחר כך עברת לגור איתנו, והיית לי כמו שומר ראש. אני הייתי הזהירה והחנונית, שתמיד הזהירה אותך שלא תעשה את זה, ולא את זה. ואתה תמיד צחקת עליי".

היא קראה בכאב כי "בסופו של דבר היינו בשני הצדדים של העולם. אני מצטערת שלא הייתי שוב חנונית שהייתה יכולה להזהיר אותך, שתחזור הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully