וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי שנרצח במקסיקו נטמן: "מצטערת שהפסקתי להגיד לך להיזהר"

כ-200 בני אדם הגיעו להלוויתו של רונן דהן, בן ה-45 שנרצח בפסטיבל מוזיקה בסן לואיס, בבית העלמין כפר סמיר שבחיפה. "השנים האחרונות התרחקנו פיזית, אבל תמיד תהיה בן הדוד האהוב שלי", ספדה לו בת דודתו. קרובתו קראה בכאב: "אתה האח הגדול שלא היה לי"

צילום: שלומי גבאי

הדי ג'יי רונן דהן בן ה-45, שנרצח בפסטיבל מוזיקה בסן לואיס שבמרכז מקסיקו, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין כפר סמיר שבחיפה. "מצטערת שהפסקתי להגיד לך להיזהר", ספדה לו שרון בן חמו, בת דודתו, מעל ארונו. "השנים האחרונות התרחקנו פיזית, אבל תמיד תהיה בן הדוד האהוב שלי".

בלוויה ספדו כמה רבנים, וקרובת משפחה בשם תמר, שסיפרה כי כינו אותם אמנון ותמר מאחר ולא נפרדו: "רונן שלי היינו בלתי נפרדים, שיחקנו ביחד, עשינו שטויות ביחד וכאבנו ביחד. הכל סיפרתי לך ושיתפתי. אתה האח הגדול שלא היה לי. אחר כך עברת לגור איתנו, והיית לי כמו שומר ראש. אני הייתי הזהירה והחנונית, שתמיד הזהירה אותך שלא תעשה את זה, ולא את זה. ואתה תמיד צחקת עליי".

היא קראה בכאב כי "בסופו של דבר היינו בשני הצדדים של העולם. אני מצטערת שלא הייתי שוב חנונית שהייתה יכולה להזהיר אותך, שתחזור הביתה".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי רעידות האדמה, בקליפורניה נערכים ל"דבר הגדול"
נתניהו מכחיש שבכוונתו לחוקק חוק חסינות: "קשקוש ואוויר חם"
מסמלי מפלגת העבודה: השרה לשעבר אורה נמיר הלכה לעולמה בגיל 88

אמו של הדי ג'יי רונן דהן שנרצח בפסטיבל מוזיקה במקסיקו בהלוויתו בחיפה ב-7 ביולי 2019. שלומי גבאי
ג'נט, אמו של דהן בהלוויה/שלומי גבאי

"הוא רק רצה לשמח אנשים ולקחו אותו בזמן שהוא עשה את זה", אמרה לוואלה! NEWS ז'נט, אמו של רונן. אמילי, בת דודתו, הספידה אותו: "כבר בתור ילד, בחרת ללכת עם הכישרון שלך, עם האהבה שלך. עם המוזיקה. עבדת בשביל לשמח אנשים. חיית בשביל לעשות לאחרים טוב. האנרגיות שלך השפיעו על אלפי אנשים בכל מסיבה. אומרים תמיד שלמילים יש כוח לשמח אנשים, אתה הצלחת לעשות את זה ללא מילים, זו האמנות האמתית. המוזיקה שלך עשתה את זה, בלי מילים". לדבריה, "ראית עולם, עברת חוויות, חיית את החלום ותמיד תמיד חלמת לחזור לארץ. למקום שלך".

לרונן אחות אחת, ואביו, אלי דהן, שהיה ימאי, הלך לעולמו לפני שנים. רונן ביקר לפני כחודש בארץ, וימים לפני מותו חגג את יום הולדתו. הוא החל את דרכו כבר בגיל 16, כשלמד בבית הספר לאומנויות "רעות", ובמקביל יצר והתפתח מוסיקלית. הוא עזב את הארץ לטיול אחרי צבא במזרח, והמשיך משם את מסע החיים שלו.

את מוזיקת הטראנס גילה דהן בשנות ה-90 המוקדמות, בעת שביקר בהודו. מכריו סיפרו עליו כי הוא "חגג את החיים". בנוסף לכך, אמו סיפרה כי בנה שאף לחזור לארץ אחרי יותר מ-20 שנה של פעילות אינטנסיבית בחו"ל כדי לעסוק בישראל במוסיקה שהפכה אותו למבוקש באירועי המונים סביב לעולם.

עוד באותו נושא

"זרקנו את עצמנו לרצפה": הרגעים האחרונים של רונן שנרצח במקסיקו

לכתבה המלאה
החלה הלוויתו של הדי ג׳יי רונן דהן, שנרצח במהלך מסיבה 
במקסיקו על ידי חברים מאחד מקרטלי הסמים במדינה. שלומי גבאי
הלוויתו של דהן בחיפה, היום/שלומי גבאי

על פי הדיווחים בכלי תקשורת מקומיים, לפני כשבועיים חמושים הגיעו לפסטיבל, פתחו באש, וגרמו למותם של לפחות שני בני אדם ולפציעתם של כמה נוספים. הרשויות במדינה פתחו בחקירה. אלקסיס אביירו, תושב מקסיקו שהשתתף בפסטיבל, סיפר לוואלה! NEWS על רגעי האימה: "היינו בפסטיבל ולפתע אנשים חמושים לבושים במדי צבא מקסיקנים נכנסו למקום, הם החלו לירות לכל עבר וללא משמעות ספציפית".

אביירו הוסיף כי "רונן בדיוק תקלט באותם רגעים והם ירו בו ובעוד אדם. אנשים נפצעו ואז האנשים החמושים ברחו מהמקום. אנחנו זרקנו את עצמנו לרצפה, ויריות נשמעו מכל כיוון. היה פחד גדול. לא ידענו מה יכול לקרות לי, לא ידעתי אם אני אשאר בחיים".

(עדכון ראשון: 11:41)

רונן דהן. עיבוד תמונה
נורה בעת שתיקלט. רונן דהן/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully