וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חגג את החיים": הדי ג'יי רונן דהן נורה למוות במקסיקו

רונן דהן בן ה-45 נהרג מאש חמושים במהלך פסטיבל מוזיקה בו הופיע במקסיקו. לאחר שזוהתה גופתו על ידי הרשויות, התבשרה משפחתו בטרגדיה. "למרות ההצלחה שלו בעולם הוא תמיד חלם לחזור ארצה ולפרוץ פה עם המוסיקה שלו", אמרה בת דודתו

ללא קרדיט

בבית משפחתו של הדי ג'יי רונן דהן קיבלו הלילה (שבת) בצער רב את הבשורה המרה על מותו. ניידת עצרה ליד בניין השיכון בשכונת נווה דוד בחיפה ושוטרים מסרו למשפחה את הודעת משרד החוץ. צוות אמבולנס מד"א וקרובים וחברים ששמעו על הטרגדיה הגיעו אל הבית כדי לתמוך במשפחה בשעתה הקשה. בשיחת טלפון אחרונה עם אמו המבוגרת ז'נט באותו בוקר, היא שמעה ממנו כי הגיע למקום והוא נרגש לקראת ההופעה.

לרונן אחות אחת, ואביו, אלי דהן ,שהיה ימאי, נפטר לפני שנים. רונן ביקר לפני כחודש בארץ, ורק שלשום חגג את יום הולדתו. הוא התחיל את דרכו כבר בגיל 16, כשלמד בבית הספר לאומנויות "רעות", ובמקביל יצר והתפתח מוסיקלית. הוא עזב את הארץ לטיול אחרי צבא במזרח, והמשיך משם את מסע החיים שלו.

עוד בוואלה! NEWS
"לא מאבדים תקווה": נמשכים המאמצים לאיתור הנעדר באינדונזיה
"הגלשן נסחף": עדות המטיילות שראו לאחרונה את הצעיר שנעדר באינדונזיה

רונן דהן הדי-ג'יי שנורה למוות במקסיקו. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
נורה למוות במהלך הופעה, רונן דהן/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

את מוזיקת הטראנס גילה דהן בשנות ה-90 המוקדמות, בעת שביקר בהודו. לאחר מכן עבר דהן ללונדון, שם ספג השפעות מסצנת הטראנס המקומית, מה שהביא אותו חזרה לגואה שבהודו, למסיבות התיירים על החוף. דהן עובר לביירון ביי שבאוסטרליה, שם התקבל לעבודה כשדרן רדיו בתחנת BayFM והופך לדי ג'יי קבוע בכמה מועדונים בסביבה. בנקודת זמן זו, החליט דהן להשקיע בכתיבת מוזיקה מקורית. הוא חזר לישראל, אימץ את שם הבמה Perplex, והוציא שמונה אלבומים בלייבלים שונים.

"הוא חגג את החיים", אמרו מכריו. בת הדודה שלו, אמילי בן חמו, סיפרה בגאווה על "המסיבות הגדולות ביפן, בברזיל ובמקסיקו בהן הופיע". היא אמרה כי "מביני דבר בארץ מאד העריכו את המוסיקה שלו אבל את ההצלחה הגדולה נחל בחו"ל", והוסיפה כי "למרות ההצלחה שלו בעולם הוא תמיד חלם לחזור ארצה ולפרוץ פה עם המוסיקה שלו", אמרה בן חמו.

עוד באותו נושא

די ג'יי ישראלי נורה למוות בפסטיבל מוזיקה במקסיקו

לכתבה המלאה
מכרים מתאבלים על רונן דהן. צילום מסך
מכרים מתאבלים על מותו של דהן בעמוד הפייסבוק שלו/צילום מסך

אלקסיס אביירו תושב מקסיקו שהשתתף בפסטיבל בסן לואיס בו נורה דהן למוות, סיפר על מראות הירי. "היינו בפסטיבל ולפתע אנשים חמושים לבושים במדי צבא מקסיקנים נכנסו למקום המסיבה, הם החלו לירות לכל עבר וללא משמעות ספציפית. רונן בדיוק תקלט באותם רגעים של האירוע, הם ירו בו ובעוד אדם. אנשים נפצעו ואז האנשים החמושים ברחו מהמקום. אנחנו זרקנו את עצמנו לרצפה, ויריות נשמעו מכל כיוון. היה פחד גדול. לא ידענו מה יכול לקרות לי, לא ידעתי אם אני אשאר בחיים".

דהן נהרג אתמול בפסטיבל מוזיקה בעיר סן לואיס שבמרכז מקסיקו, בעת שהופיע. על פי הדיווחים, הגיעו למקום חמושים שפתחו באש, וגרמו למותם של לפחות שני בני אדם ולפציעתם של כמה נוספים. הרשויות במדינה פתחו בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully