וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכניתו הסופית של היטלר ומלחמת חייזרים: תיאוריות הקונספירציה המוזרות ביותר של רוזוול נחשפות

14.7.2019 / 8:48

תקרית רוזוול המפורסמת כנראה תישאר לנצח תעלומה בלתי פתירה, אולם הספקולציות הנוגעות אליה ממשיכות להעסיק את העולם - ביניהן גם כמה מוזרות במיוחד כמו הסיכוי שמדובר בכלי תעופה נאצי סודי, במלחמת חייזרים תת קרקעית או בחייזרים שנפלו בשבי הממשלה?

צילום מסך

בואו נודה באמת: הסיכוי שאי פעם נגיע לפתרון תעלומת תקרית רוזוול הוא אפסי. חוסר הוודאות שאופפת אותנו מזה 60 שנה הצליחה לעורר עוד ועוד ספקולציות שכמו שאין דרך להוכיח אותן - גם אין דרך להפריכן. על פי המיתוס הרווח, ב-7 ביולי 1947 אובייקט מסתורי התרסק מהשמים סמוך לעיירה רוזוול, ניו מקסיקו. למחרת דיווחו בעיתון המקומי כי צלחת מעופפת הגיעה לידיהם של חיל האוויר. אלה חילצו מהחללית גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית - וערכו בהם בדיקות וניסויים. בפועל, העדויות המרכזיות מייחסות את ההתרסקות לשרידי כדור פורח ממיזם סודי וניסיוני של צבא ארה"ב. זה לא מנע מחובבי ספקולציות לפתח את תיאורית החייזרים המרתקת יותר שלהם, כשרבים טענו שגרסתו של צבא ארה"ב ניסתה למעשה לטייח את התרסקות העב"מ ולהסתיר את האמת מהציבור.

מה שחיזק עוד יותר את הספקולציות הוא שעד שנות ה-90 ממשלת ארה"ב עשתה מעט מאוד בניסיון להכחיש את השמועות, אולם אז פרסם הצבא שני דיווחים החושפים לכאורה את האמת. לדבריהם, מדובר היה במיזם סודי וניסיוני הנקרא "פרויקט מוגול" שנועד לזיהוי ניסויים גרעיניים של ברית המועצות, במסגרתו הוטסו מיקרופונים באמצעות כדורים פורחים לגובה רב על מנת לקלוט גלי קול שיוצרו מהניסויים הגרעיניים. גם זה לא שכנע את חובבי תיאוריות הקונספירציה וחלקם טענו או המציאו כמה סיבות מוזרות במיוחד לתקרית המסתורית. אלה התאוריות הקיימות כיום:

עדות על חייזרים ברוזוול. צילום מסך
ככה נראו החייזרים שהתרסקו ברוזוול?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נחשפה האמת המלאה על סרטון נתיחת החייזר מרוזוול שעורר סערה עולמית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully