וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייזרים שהתרסקו בארה"ב היו בכלל נאצים?

כאילו לא היו מספיק תיאוריות קונספירציה שנגעו להתרסקות החללית ברוזוול לפני 67 שנים, כעת מגיע הסבר חדש והמוזר ביותר שהיה עד כה

"תקרית רוזוול" היא כינוי לאירוע שבו, כך נטען, התרסק עב"ם ליד העיירה רוזוול שבניו מקסיקו, ארצות הברית, ב-8 ביולי 1947. על פי הטענה, חולצו מן העב"ם שהתרסק בסמוך לעיירה גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית. על אף שעברו 67 שנים מאז אותה "תקרית", תיאוריות הקונספירציה סביב אותה חללית מסרבות להעלם וכעת מגיעה אחת חדשה והזויה במיוחד.

סרט גרמני שפורסם לאחרונה מסביר שהחללית שנמצאה ברוזוול הייתה שייכת לנאצים. לטענת יוצרי הסרט, מדובר בכלי טייס בצורת פעמון שהתנשא לגובה של קצת יותר משלושה מטרים וחצי, ולרוחב של שלושה. הכלי, כך נטען בסרט, נבנה בגרמניה הנאצית ונפל לידיהם של האמריקאים ב-1943, ארבע שנים לפני התקרית המפורסמת.

האם החללית שהתרסקה ברוזוול הייתה שייכת לנאצים?. יוטיוב, צילום מסך
החללית הנאצית/צילום מסך, יוטיוב

האמריקאים שמרו את דבר קיומו של כלי הטיס בסוד והמשיכו לחקור ולפתח אותו. באחד הניסויים שביצעו התרסקה ה"חללית", והממשלה החליטה להסתיר את האמת מהציבור ולא לספר להם שמדובר בתוצר גרמני. "ראיתי את זה במו עיניי - עב"ם נאצי! אני לא תופש עצמי כאדם חריג או כזה שמאמין בפנטזיות, וזה מה שראיתי", אמר מהנדס אווירונאוטיקה גרמני.

העמדה הרשמית של צבא ארה"ב לאירוע היא שה"חללית" התרסקה ברוזוול היא לא יותר מכדור פורח נסיוני, אך אזרחים שהתגוררו במקום נשבעו כי מדובר היה בחללית שבתוכה נתאו גופות חוצנים. אם יש לכם 43 דקות פנויות, תוכלו לשמוע תיאוריית קונספירציה נוספת שעוסקת באירוע ההיסטורי. משעמם זה לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully