וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר המקועקע ביותר בבריטניה זועם: "בגלל הקעקועים נשים לא רוצות אותי"

13.7.2019 / 0:32

באדי ארט, שכיסה יותר מ-90 אחוזים משטח גופו ב-300 קעקועים, טוען שנשים רוצות רק גברים שנראים כמו כוכבי מפרץ האהבה ומציין שלא הייתה לו מערכת יחסים רצינית כבר למעלה משנתיים: "אני כמו בתולת ים"

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

הגבר הכי מקועקע בבריטניה בחר לתקוף את הנישם ששדחו אותו בגלל ההופעה שלו וטוען שנשים מחפשות גברים שמתאימים למראה של תוכנית הריאליטי "מפרץ האהבה".

חובב הקעקועים, ששינה את שמו לקינג אוף אינק לאנד קינג באדי ארט דה אקסטרים אינקיט (מלך ארץ הדיו מלך אמנות הגוף המקועקע הקיצוני), או בקיצור באדי ארט (אמנות גוף), אומר שנשים שוכבות איתו רק אם הן נמשכות למראה הזה. בן ה-39 טוען שלא היה במערכת יחסים רצינית כבר שנתיים, למרות שהוא פעיל מאוד במדיה החברתית. הוא משווה את עצמו לבתולת ים, ואומר שבחורות נגעלות מהקעקועים שמכסים את כל גופו - או שממש נמשכות אליהם. רובן, לדבריו, נמצאות בקבוצה הראשונה.

באדי ארט, שנולד בשם מת'יו ווילן, טוען שהיו לו בין 15 ל-20 מערכות יחסים והוא מקבל הרבה תשומת לב בגלל הקעקועים שלו - אבל הוא רוצה כעת להתמסד, כשהוא מתקרב לגיל 40, אבל הוא מבין שיש נשים שפשוט לא רוצות להתקרב אליו בגלל ההופעה שלו - ואלו שכן לא מחפשות קשר רציני איתו.

עוד בנושא:
לשון חצויה, קעקועים על העיניים: לבחור הזה יש תחביב כואב במיוחד
קיצצה את האוזניים וקעקעה את עצמה כדי להיראות כמו דרקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully