וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצצה את האוזניים וקעקעה את עצמה כדי להיראות כמו דרקון

21.9.2016 / 5:50

אווה טימאט בפומנט מדוזה היא טרנסג'נדרית מארה"ב שמעדיפה שתקראו לה "אשת הדרקון". במשך 20 השנים האחרונות היא ניסתה להיראות כמה שיותר כמו זוחל, כולל קעקועים בכל גופה, לשון חצויה וקיצוץ אוזניים. יותר מוזר מזה אין

Eva Tiamat Baphhomet Medusa

טרנסג'נדרית מארה"ב קיצצה את אוזניה, ניסרה את אפה וקעקעה את כל גופה בכדי להידמות כמה שיותר לדרקטו, או לפחות לנחש. "אשת הדרקון", אווה טימאט בפומנט מדוזה, בילתה את 20 השנים האחרונות בניסיונות להפוך את גופה לנחשי.

במסגרת הלוק הנחשי היא עברה מספר שינויים גופניים דרמטיים הכוללים כריתה של האוזניים והאף, שתלים בצורת קרניים, לשון חצויה, ניבים וצבעה את החלק הלבן בעינייה בירוק. כמו כן היא קעקעה את כל גופה ועיטרה אותו בעשרות עגילי פירסינג.

הסיפור ההזוי לא נגמר רק בהיבט החיצוני. "אשת הדרקון" מאמינה כי היא גודלה על ידי נחש מסוג עכסן גב יהלום מערבי לאחר שהוריה נטשו אותה כשעוד היתה ילד קטן.

באופן לא מפתיע, טיאמט לא נעזרה ברופא כדי להפוך לנחש על שתי רגליים ובמקומו שכרה את שירותיו של אמן שינוי גוף, לו שילמה 60,000 דולרים עד כה.

"נולדתי לאמי האנושית בפיניקס אבל נולדתי להורי הזוחלים כשאמי ואבי החורג נטשו אותי ביער", סיפרה בראיון בטלוויזיה. "כל המהפך שלי הוא מחווה של כבוד להורי שהם נחשי פעמונים".

טיאמט נולדה כריצ'רד הרננדז ועברה מספר מהפכים אישיותיים לפני שהפכה ל"אשת הדרקון". "לא אכפת לי מה אנשים אומרים עלי ועל ההשקפות שלי ואם יש צורך אני אעמוד לבד מול העולם. לעולם לא אתפשר על האמת שלי".

עוד באותו נושא

צפו: האיש שרוצה להראות כמו התוכי שלו - חתך לעצמו את האוזניים

לכתבה המלאה

טיאמט סיפרה כי היחס למראה שלה הוא לרוב חיובי. "אנשים אוהבים אותי... כשאני יוצאת אנשים מברכים אותי לשלום בחיוך. פעם אישה נפלה מהכיסא שלה במסעדה כשהיא ראתה אותי ופגעה ברצפה".

כיום היא חיה בטקסס ומכינה צמר גפן מתוק לילדים המקומיים כדי שלא יפחדו ממנה. בנוסף, היא מעודדת את המודעות למחלת האיידס, לאחר שגילתה כי היא נשאית.

"אני רוצה להעלות את המודעות ולמחוק את הסטיגמה", אמרה. "אני חושבת שאנשים צריכים להיות נחמדים יותר אחד לשני ופשוט לקבל אנשים כמו שהם".

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully