וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיש שרוצה להראות כמו התוכי שלו - חתך לעצמו את האוזניים

20.10.2015 / 10:22

לבחור הזה יש מוח של ציפור, ולא רק במובן המטאפורי של המילה. טד ריצ'רדס אוהב את התוכי שלו עד כדי כך - שהוא מחפש מנתח שיסכים להשתיל לו מקור, כדי להיראות כמותו

יוטיוב, SWNS

טד ריצ'רדס בן ה-56 אוהב את התוכי שלו עד כדי כך - שהוא החליט שגם הוא רוצה להיות תוכי. הוא קעקע על פניו נוצות של תוכי, עבר ניתוח לכריתת האוזניים - וכעת הוא מחפש מנתח שיסכים להפוך את האף שלו למקור. מישהו פה זקוק לטיפול פסיכולוגי דחוף.

ריצ'רדס, תושב בריסטול, אנגליה ולשעבר פועל במפעל נעליים, תמיד רצה להיראות כמו התוכי שלו - ובהחלטה מחושבת (כך הוא טוען) הסיר לעצמו את האוזניים בניתוח מורכב שנמשך 6 שעות. עכשיו, כשהוא דומה לתוכי, הוא מודה שזה הדבר הכי טוב שקרה לו, "אני חושב שזה נראה נהדר. אני אוהב את זה. זה הדבר הכי טוב שקרה לי. אני לא יכול להפסיק להסתכל במראה", אמר ריצ'רדס לחדשות SWNS, "במשך שנים היה לי שיער ארוך שהסתיר לי את האוזניים. עכשיו אני לא צריך להסתיר אותם יותר".

האיש שנראה כמו התוכי שלו. צילום מסך
הסיר לעצמו את האוזניים כדי להיראות כמו התוכי שלו/צילום מסך

מאז היה ילד, ריצ'רדס סבל מהקנטות של ילדים שנהגו לצחוק על האוזניים הגדולות שלו. אולם, הוא מתעקש שזו לא הסיבה בגללה הוא החליט לוותר עליהן. גם לעובדה שאינו יכול להרכיב משקפיים, מצא ריצ'רדס פתרון יצירתי והוסיף לעצמו 2 שתלים בצידי הראש - שיחזיקו עבורו את המשקפיים.

ריצ'רדס מודע למראה היוצא דופן שלו ולא נראה שכל כך אכפת לו ממה שאחרים חושבים עליו, "הלכתי לסופרמרקט איזה יום ואמרתי בקול 'וואו, כל כך סוער בחוץ שהתפוצצו לי האוזניים' וכולם צחקו". את רקמת האוזן הכרותה שלו, כך הוא טוען, הוא העביר לחבר שלו שלטענתו "יודע להעריך אותם יותר ממנו". יש קריפי מזה?

עוד באותו נושא

האם ובתה מכורות לניתוחים פלסטיים ומממנות אותם בחשפנות

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully