וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשון חצויה, קעקועים על העיניים: לבחור הזה יש תחביב כואב במיוחד

14.5.2018 / 9:05

אית'ן בראמבל בן ה-21 "אובססיבי" באשר לגופו ומגיל 11 ערך בו מספר שינויים. הוא עבר כבר 40 ניתוחים ועשה 150 קעקועים, והוא ממש לא מתחרט: "מה שאני עושה 100 אחוז שווה את הכאבים"

אית'ן בראמבל, בן 21 עבר כבר 40 ניתוחים פלסטיים/עריכה: יאיר דניאל

לאית'ן בראמבל בן ה-21 יש תחביב אותו הוא מטפח כבר עשר שנים: הוא אוהב לשנות את הגוף שלו. האוסטרלי, שמכנה את עצמו "הצעיר שעבר הכי הרבה שינויים בעולם" (באנגלית זה קליט יותר), עבר בחייו למעלה מ-40 ניתוחים שונים וחרט על גופו כ-150 קעקועים, והכל התחיל כאשר הרחיב את החורים בתנוכי אוזניו בגיל 11.

עוד ב"אסור לפספס"

עשתה 30 ניתוחים כדי להראות כמו כוכבות הפורנו האהובות על החבר שלה - ואז הם נפרדו

סופה המוחלט של תחרות הישבנים - בגלל קים קרדשיאן?

בראמבל עבד במשך שמונה שנים במכון קעקועים ומודה שהוא "אובססיבי" לנושא, אבל משווה את הבחירות שלו ביחס לגופו לאנשים שמשתמשים באיפור או צובעים את הציפורניים. בגיל 17 הוא עבר הליך לחציית לשונו לשני חלקים: "זה היה הכי קשה מכולם. לא יכולתי לאכול ולשתות, אלה היו חמישה ימים של כמעט מוות", ובהמשך גם הסיר את הטבור שלו ועשה קעקוע על העיניים (!): "זה היה הדבר הכי מפחיד שעשיתי, כי אפשר להתעוור אם זזים תוך כדי". כל זה עזר לו לצבור למעלה מ-65 אלף עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם.

בראמבל, שבעצמו מודה שהוא "נראה מוזר מאוד", סיפר לתקשורת האוסטרלית שפעמים רבות עוצרים אותו ברחוב ושואלים על המראה יוצא הדופן שלו, בעיקר על ידי נשים. "כל אחד והצורה בה הוא רוצה להיראות ,ההופעה שלו. תמיד האמנתי שלא צריך לשפוט אנשים אחרים על איך שהם נראים", הוא אמר והוסיף: "כל מה שאני עושה 100 אחוז שווה את הכאבים, ככה זה כשאתה מחוייב למשהו באמת".

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully