וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שלא ידעתם על קעקועים

26.6.2016 / 14:16

שוקלים לעשות קעקוע? אולי כדאי שתדעו עליהם כמה דברים חשובים לפני שאתם מקבלים את ההחלטה. אל דאגה, אין לנו כוונה להבהיל אתכם

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

אם חשבתם שקעקועים זה יותר "קטע של גברים" - אז מתברר שטעיתם. הסטטיסטיקות מראות שיש יותר נשים מקועקעות מגברים. לא סתם הקעקועים הנפוצים ביותר הם של מלאכים ולבבות. אולם, בתעשיית המקעקעים תמצאו יותר גברים מאשר נשים - אז זה קצת מאזן את הגרף.

המילה "קעקע" הופיעה עוד בתנ"ך ("וכתבת קעקע לא תתנו בכם". ויקרא יט,כח), וישנן עדויות לכתובות קעקע כבר בתרבויות קדומות. בחפירות שהתקיימו באירופה נמצאו כלים ששימשו לביצוע קעקועים מהתקופה הפלאוליתית המאוחרת (בין 38,000 לפנה"ס ל-10,000 לפנה"ס). את מכשיר העט המשמש לקעקוע המציא תומס אדיסון בשנת 1876 - אך הדרך המודרנית ליצירת קעקוע היא בעזרת מכשיר הקרוי "אקדח קעקועים", כשבהתחלה מציירים את הדגם על העור ואחר כך משתמשים במכשיר.

כנס הקעקועים השנתי באומן 17 בתל אביב, 6 ביוני 2015. ראובן קסטרו
נשים מקועקעות יותר מגברים. מפתיע, לא?/ראובן קסטרו

בזמן הקעקוע העור נדקר בין 50 ל-3,000 פעמים בדקה (מטורף!). האזורים המקובלים לביצוע קעקוע הם הכתפיים והגב, אם כי כמובן שניתן לקעקע כמעט בכל חלקי הגוף. האזור הכואב ביותר לבצוע קעקוע הוא מתחת לבית השחי ומעל המותן – ואם לא בא לכם על הכאב, נסו בכתף. שם יכאב לכם פחות.

רוצים להסיר קעקוע? דעו שהצבע השחור הוא הכי קל להסרה – והירוק והצהוב הכי קשים. בכלליות, הסרת קעקוע היא מסובכת יותר מצריבתו. בממוצע רק ב-20 אחוזים מהמקרים ניתן להסיר את הקעקוע לחלוטין, כך שלא יישארו סימנים. גם עלות ההסרה היא פי 4 יותר מעלות הקעקוע והתהליך אורך וכואב. אם אתם מעדיפים ללכת על קעקוע זמני, אתם יכולים לעשות "איפור קבוע", המחזיק בין 3 ל-5 שנים. ההבדלים ביניהם נמצא בעומק החדרת המחט וסוג הצבעים. השתכנעתם?

עוד באותו נושא

האפליקציה שמראה איך יראו קעקועים על הגוף שלכם בזמן אמת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully