וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לסייעת שהתלוננה על אלימות בפעוטון: "הצלת את הילדים ממוות"

5.7.2019 / 12:48

אחת מהסייעות במשפחתון שהפעילה כרמל מעודה החשודה בהתעללות בילדים בביתה בראש העין, היא זו שדיווחה על המעשים שתועדו במצלמות האבטחה. "את המלאך שלי שלא נשארת אדישה לזוועות ועצרת את הגיהינום שהילדים שלי עברו", כתבה אמם של שניים מהפעוטות בגן

אתר רשמי

אמם של שניים מהפעוטות בגן הילדים "בייבי לאב" בראש העין שעל פי החשד עברו התעללות על ידי הגננת כרמל מעודה בת ה-25, ביקשה להודות היום (שישי) לסייעת שעבדה בפעוטון והגישה תלונה במשטרה שהובילה למעצר המטפלת החשודה. "מלאך שלי, שלא נשארת אדישה לזוועות ועצרת את הגיהינום שהילדים שלי עברו", פנתה במכתב גלוי האם ניקול דניאל-חג'בי לסייעת.

על פי תיעוד ממצלמות האבטחה בגן שחשפה המשטרה אתמול, המטפלת מעודה שהפעילה את הפעוטון מביתה בראש העין, נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, ולהאכיל אותם בקיא שפלטו. עוד עולה מתיעוד המצלמות כי היא אף קשרה את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור, תוך שהוא ממרר בבכי, עד שנפל מהכיסא לרצפה, וכן הכתה ילדים באמצעות מגבת ובידיים.

בטקסט מרגש שכתבה ואישרה באופן מיוחד לוואלה! NEWS לפרסם, הודתה דניאל-חג'בי לאותה סייעת עובדת הפעוטון ששמה אסור בפרסום, על כך שלא נשארה אדישה להתעללות הגננת והצילה את הילדים לטענתה ממוות. "את צריכה להיות גאה בעצמך, להרגיש שליחה בעולם הזה. אולי אף הצלת אותם ממוות עתידי, כי עם הזמן אלימות מחריפה, המקרים נהיים קיצוניים יותר, ואלוהים יודע איך זה יכול היה להסתיים", כתבה דניאל-חג'בי.

עוד בוואלה! NEWS:
סערת ההתעללות בפעוטון בראש העין: "הילד שלי עבר שואה"
תיעוד קשה לצפייה: המטפלת מראש העין קושרת את הפעוט ומאכילה בקיא

המטפלת כרמל מעודה שעל פי החשד התעללה בפעוטות בפעוטון בראש העין על ידי מטפלת בת 25, 5.7.2019. באדיבות הורי הגן, אתר רשמי
"אולי הם היו יוצאים מפלצות כמוה". הגננת כרמל מעודה במשפחתון/אתר רשמי, באדיבות הורי הגן

"ילד מכוסה 8 דקות עם שמיכה על הראש - יכול היה להיגמר במוות, תינוק שמאכילים אותו אוכל לא מרוסק - יכול היה להיגמר במוות, ילד שמושיבים אותו על כיסא מעל שולחן - יכול להיגמר במוות, הטחת שני מזרנים על תינוק - יכול להיגמר במוות, האבסה של תינוק עד שנחנק והקיא - יכול היה להיגמר במוות. ואנחנו עוד לא יודעים כלום. כמה עוד מקרים היו שם שיכלו להיגמר במוות??? אז את יקירה שלי, מי שלא תהיי הצלת את הילדים שלי ממוות!!", המשיכה דניאל-חג'בי.

עוד בוואלה!

מתמטיקה של מספרים קטנים: השמאל והימין לכודים במלחמת אגו

לכתבה המלאה

"הצלת אותם מלהפוך למפלצות"

מעודה נעצרה לפני כשבועיים בחשד להתעללות בפעוטות בגן הילדים שניהלה בביתה בעקבות דיווח שהגיע אל המשטרה ותלונתה של הסייעת על חשדות להתעללות מצידה בילדי הגן, בני שלושה חודשים עד שלוש שנים. עם קבלת הדיווח פתחה משטרת ישראל בחקירה במהלכה נאספו ראיות כנגד הגננת, שביססו את החשדות נגדה. בתום חקירת החשד להתעללות ב"בייבי לאב" בראש העין, פרסמה אתמול המשטרה חלק מהסרטונים הקשים ממצלמות האבטחה שפעלו בגן, בהם נראית ההתעללות הקשה.

"את יודעת מה? גם אם היו מצליחים להישאר בחיים ולשרוד את השואה שלהם, אלוהים יודע כמה שרוטים הם היו יוצאים, איזה אנשים אלימים שלא מבחינים בין טוב לרע. אולי הם היו יוצאים מפלצות כמוה?? אולי מה שהיה שם זה מפעל לייצור מפלצות? אז אם לא ממוות הצלת אותם מלהפוך למפלצות", כתבה לה דניאל-חג'בי.

בהמשך ספרה האם לסייעת על שני ילדיה ששהו במוסד החינוכי ועברו על פי החשד התעללות קשה והודתה לה על כך שהצילה את ילדיה. "את לא מכירה את הילדים שלי בואי אני אספר לך קצת עליהם - עומר בן שנתיים, הוא ילד חייכן, מקסים, מצחיק, הוא אוהב את BABY SHARK, ובכלל הוא אוהב מוזיקה, את צריכה לראות אותו רוקד, זה נראה יותר כמו סקוואטים, אבל זה מצחיק אני אגיד לך מה הוא לא - הוא לא בעייתי כמו שאולי סיפרו לך - אולי הוא פשוט לא אוהב שמרביצים לו, אולי הוא ידע להתנגד ולכן הוא הוגדר כבעייתי", פירטה.

ניקול דניאל חג'בי, אמם של פעוטות ששהו בפעוטון בראש העין שעברו לפי החשד התעללות מהמטפלת בת 25 במקום, 5.7.2019
מאושר לשימוש. אושר פשינסקי, אתר רשמי
"אני רוצה לפגוש אותך, לחבק אותך - ולהגיד לך תודה". ניקול דניאל-חג'בי/אתר רשמי, אושר פשינסקי
"את הצלת את הדבר הכי יקר לי בחיים - ובא לי לעשות הכול בשבילך"

"גיא בן שנה, הוא ילד מתוק, חייכן, מפונק קצת אני מודה אבל מגיע לו. לא הרימו אותו כנראה מגיל 3 וחצי חודשים. גיא אוהב את הטלפון שלי או את השלט של הטלוויזיה, למרות שקניתי לו טלפון משלו. הוא לא פראייר הוא רוצה אייפון X. הלוואי ואת קוראת את הפוסט הזה. הלוואי ותביני שאני מתה להכיר אותך, כי אני מתה להיות המלאך שלך. את הצלת את הדבר הכי יקר לי בחיים - ובא לי לעשות הכול בשבילך. אני רק רוצה לדעת מי את. אני רוצה לפגוש אותך, לחבק אותך - ולהגיד לך תודה".

אמם של השניים המשיכה וכתבה למגישת התלונה שחשפה את ההעללות בילדיה וביתר ילדי הפעוטון, כי בזכותה - היא קיבלה הזדמנות שנייה עם ילדיה. "תודה שבזכותך יש לי הזדמנות שנייה עם הילדים שלי, תודה שחשפת בפניי את השטן הזו. תודה שבזכותך למדתי לא להאמין לכל אחד. תודה שיש לי הזדמנות לרפא את הילדים שלי. תודה שנתת לי הזדמנות ללמד את הילדים שלי אהבה מהי. אם בכל זאת תרצי לתת לי חיבוק ולשמוע תודה - תפני אליי בפרטי. אני מתה לדבר איתך. אני בטוחה שאני מדברת בשם כל ההורים - פשוט תודה!", סיכמה בהתרגשות דניאל-חג'בי.

המטפלת כרמל מעודה שעל פי החשד התעללה בפעוטות בפעוטון בראש העין על ידי מטפלת בת 25, 5.7.2019. באדיבות הורי הגן, אתר רשמי
"קשרה את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור, תוך שהוא ממרר בבכי". הגננת כרמל מעודה/אתר רשמי, באדיבות הורי הגן

"הילד שלי עבר שואה", אמרה בזעם אתמול דניאל חג'בי, בעקבות פרסום תיעוד ההתעללות במשפחתון. "אני מזועזעת מהתיעוד שהופץ, אני עדיין לא מצליחה לעכל איזה סבל הילדים שלנו עברו". היא הוסיפה כי "זה לא היה התקף רגעי, זו הייתה שיטה, זה לא נורמלי, אני לא חושבת שעיכלתי מה שראיתי, מה היא חושבת לעצמה? 'גיבורה על ילד קטן'. זה הדבר הכי מזעזע שראיתי בעולם, התנהגות ברברית ואלימה שלא ניתן לסלוח עליה".

עוד אמרה חג'בי כי "אני מקווה שהורים יילמדו לקח מהמקרה הזה ויהיו עם היד על הדופק, שיפתיעו בגן, יפתחו קבוצות וואטסאפ ללא הצוות, ידרשו לראות מקרים במצלמות כשילד חוזר חבול. ושאף אחד לא יגיד: 'לי זה לא יקרה'".

ההורים הפגינו מול בית הגננת

בתוך כך, כמה עשרות הורים הפגינו אתמול בערב מול ביתה של הגננת מעודה, שתועדה מתעללת בילדים. ההורים אחזו בשלטים וקראו "העם דורש 'די לאלימות'". מחאת המונים צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב, בשישה מוקדים ברחבי הארץ: בתל אביב מול קריית הממשלה; בחיפה מול גן האם; בירושלים מול מעון ראש הממשלה בבלפור; בבאר שבע בבניין העירייה; בקריית גת בכיכר פז; ומוקד נוסף במודיעין.

הורים לילדים שעברו על פי החשד התעללות בפעוטון בראש העין על ידי מטפלת בת 25, 5.7.2019
מאושר לשימוש. אושר פשינסקי, אתר רשמי
"כמה עוד מקרים היו שם שיכלו להיגמר במוות?" הורי הפעוטות עם דניאל-חג'בי, אתמול/אתר רשמי, אושר פשינסקי

הפרשה התפוצצה בחודש שעבר, לאחר שסייעת שעבדה בפעוטון דיווחה למשטרה על חשדות כבדים להתעללות בפעוטות בגילאי שלושה חודשים עד שלוש שנים הלומדים במשפחתון, שנוהל בביתה של מעודה. במהלך החקירה איתרו חוקרי המשטרה את תיעוד מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בגן בשעות הפעילות, ואת התנהלותה של מעודה מול הפעוטות.

במהלך החקירה זומנה לתחנת המשטרה בנוסף סייעת שעבדה בגן, ומחקירתה עלה חשד כי הייתה עדה למקרי ההתעללות של הגננת בילדים ואף נקטה בעצמה באלימות כלפי הפעוטות בגן. הסייעת נעצרה והובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. ההליכים המשפטיים נגד הסייעת יימשכו בהליך רגיל ולא במסגרת מעצר.

מעצרה של מעודה מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. השבוע הוגשה בעניינה הצהרת תובע, ובכוונתה של הפרקליטות להגיש נגד החשודה כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

תיעוד החשד להתעללות בפעוטון בראש העין

בווידאו: תיעוד ההתעללות בפעוטות בגן של כרמל/צילום: מצלמות אבטחה, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully