וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השבוע: התרעת שווא נשמעה בעוטף עזה

התרעת צבע אדום נשמעה בשדרות ובאיבים במקביל לניסוי שיגור טילים לים של חמאס. גם ביום שני נשמעה אזעקת שווא. זאת, על רקע הסכם ההסדרה מול חמאס והחזרת 20 כלי שיט פלסטיניים שהוחרמו לרצועת עזה

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

התרעת צבע אדום נשמעה היום (רביעי) בשדרות ובאיבים שבעוטף עזה. מצה"ל נמסר כי "מדובר באזעקת שווא". זאת, בפעם השנייה השבוע, לאחר שגם ביום שני נשמעה התרעת שווא בנחל עוז. ההתרעה נשמעה בעת שחמאס קיים ניסוי של שיגור רקטות לעבר הים. מאז ההתרעה, שוגרו הבוקר עוד שלוש רקטות של חמאס לעבר הים.

לפני יומיים אמר גורם במפקדת תיאום פעולות הממשלה בשטחים כי הוחלט להחזיר 20 כלי שיט של פלסטיניים שהוחרמו לרצועת עזה. בנוסף לכך, בהמלצת חיל הים וגורמי ביטחון נוספים, הוחלט להעביר את כלי השיט דרך מעברי הגבול ביבשה. זאת כדי למזער את הסיכון לחיילי צה"ל מחשש לתגובה או לירי מהחופים.

האירועים מגיעים על רקע הסכם ההסדרה מול חמאס שנחתם בשבוע שעבר. במסגרת ההסכם, ישראל החזירה את מרחב הדיג ל-15 מייל ימיים ואפשרה לחדש את העברת הדלקים לעזה. זאת לאחר התחייבות מצד חמאס על הפסקת האלימות נגד ישראל. גורם ישראלי, שביום שישי אישר כי הושג הסכם, הבהיר כי אם ארגון הטרור לא יעמוד בהתחייבות - ישראל תחזיר את הסנקציות.

(עדכון ראשון: 7:19)

עוד בוואלה! NEWS:
יולדת באמבולנס וזוג בדרך לחתונה: הנהגים שנתקעו בחסימות הכבישים בת''א
גבר על שמולי ושפיר: ח"כ עמיר פרץ נבחר ליו"ר מפלגת העבודה
עומסים, עימותים ופצועים: כך יצאה משליטה מחאת יוצאי אתיופיה

גבול רצועת עזה -21 יוני 2019. רויטרס
פלסטיניות בגבול עזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully