וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: חשד שאשתו בוגדת בו - ורצח שישה בני משפחה

1.7.2019 / 14:44

גבר ממרכז המדינה שעבד בערב הסעודית שב לארצו אחרי שראה תמונה של אשתו ושל גבר אחר. הוא הרג אותה, את ילדיהם וכמה מקרוביה ושרף את גופותיהם. הוא נעצר יחד עם אביו, והמשטרה מחפשת את אחיו. מאות נשים נרצחות במדינה מדי שנה בנסיבות דומות

כוחות ביטחון מחוץ לבית משפט בבירה אסלאמאבאד, לקראת גזר הדין נגד ראש ממשלת פקיסטן לשעבר נוואז שריף, 6 ביולי 2018. רויטרס
כוחות הביטחון של פקיסטן/רויטרס

גבר בפקיסטן רצח היום (שני) את אשתו, את שני ילדיהם ועוד שישה מבני משפחתה של אשתו במרכז המדינה - כך אמרה המשטרה. לאחר מכן, הוא שרף את הגופות והעלה באש את הבית כנקמה על כך שחשד שאשתו מנהלת רומן.

אימראן מהמוד, שוטר בעיר מולטאן, אמר כי הגבר - מוחמד אג'מל - חזר לפקיסטן מערב הסעודית לפני 25 ימים כדי להוציא לפועל את התכנית שלו. לדבריו, אג'מל, שעבד בממלכה כחייט, הודה ברצח אשתו, קיראן, ויתר בני המשפחה, בהם שלוש מאחיותיה של אשתו ושני ילדיהן.

"זהו בבירור 'רצח על כבוד המשפחה'", אמר. "הוא ראה תמונה של אשתו ושל גבר אחר וחשד שהם מנהלים רומן. הוא לא הביע חרטה על מעשיו". הוא נעצר יחד עם אביו, שהיה יחד איתו בזמן הרצח. המשטרה מחפשת גם אחרי אחד מאחיו, שלפי החשד היה מעורב גם כן ברצח ההמוני.

עוד בוואלה! NEWS:
למרות הזעם העולמי: יפן חידשה את ציד הלווייתנים אחרי 30 שנה
אחרי שנמצאו שני תליינים: סרי לנקה תחדש את ההוצאות להורג אחרי 40 שנה
המונסון לא הגיע, המאגר התרוקן: עיר של 5 מיליון איש בהודו ללא מים

לפי ארגוני זכויות אדם, מדי שנה נרצחות מאות נשים ונערות, על ידי בני משפחותיהן השמרניות. פקיסטן הקשיחה את החקיקה נגד הפשעים הללו ב-2016, וסגרה פרצה בחוק שאפשרה לרוצחים להשתחרר אם בני משפחת הקורבן הסכימו לכך.

אחיה של קיראן, עלי רזא, אמר כי לאג'מל ולאחותו היו בעיות בנישואים. לאחרונה היא שבה לפקיסטן כדי לחיות עם משפחתה. "נשארנו רק אני ואבא שלי, כל המשפחה שלי הלכה", אמר. אג'מל טרם שכר את שירותיו של עורכי דין ורויטרס לא הצליחו ליצור קשר עם בני משפחתו.

  • עוד באותו נושא:
  • פקיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully