וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 בני משפחה בריטית הצטרפו לדאעש בסוריה. כולם נהרגו

בני משפחת מנאן לא שבו לממלכה מחופשה משפחתית בבנגלדש ב-2015, ואחד מקרוביהם סיפר כי הם אינם בין החיים. חלקם נהרגו בתקיפה נגד המעוז האחרון של הארגון הקיצוני. "כולם מתים, זה נגמר"

ללא קרדיט

12 בני משפחה בריטית, שלפי החשד הצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), נהרגו בסוריה - כך סיפר (היום) קרוב משפחה. בני משפחת מנאן, תושבי לוטון, נעדרו מאז 2015 אחרי שלא שבו מחופשה משפחתית בבנגלדש.

לפי הדיווחים, סב המשפחה, מוחמד עבדול מנאן, שהיה בן 75 בזמן שהמשפחה נעלמה, ואשתו מינרה חאטון, מתו בנסיבות טבעיות, בעוד ששלושה מילדיהם נהרגו בעת לחימה בשורות דאעש. ככל הנראה, שבעת בני המשפחה הנותרים, בהם שלושה ילדים לא מזוהים, נהרגו בתקיפה אווירית בעת שניסו להימלט מהמעוז האחרון של דאעש בסוריה.

"כולם מתים, זה נגמר", אמר סאלים חוסיין, בנו של אבי המשפחה מנישואים קודמים. "ניסינו למשך זמן מה לגלות מה קרה להם ורק לאחרונה זה אושר. זהו סוף טראגי ועכשיו אנחנו מנסים לשים קו מתחת ולהמשיך בחיינו". אחרי היעלמות בני המשפחה, אמרו קרוביהם כי הם לא זיהו אצלם סימנים להקצנה דתית וכי סביר להניח שהם "פותו" להגיע לשטחי החליפות שעליה הכריז הארגון הקיצוני.

במשרד החוץ בלונדון אמרו כי הם לא יכולים להגיב על מקרים פרטיים וכי אין לממשלת בריטניה נוכחות דיפלומטית בסוריה. "בריטניה מייעצת לכל אזרחיה שלא להגיע לסוריה", אמרה דוברת מטעם משרד החוץ לרשת סקיי ניוז.

לקריאה נוספת:
המפקד נאשם בפשעי מלחמה, ואז הרופא העיד: "אני רצחתי את שבוי דאעש"
אלמנת בכיר בדאעש: "עזרתי ל-CIA במצוד אחרי אל-בגדאדי"
הילדים הטורקים האבודים של דאעש הועברו לטורקיה

משפחה שהצטרפה לדאעש בסוריה ומתה. אתר רשמי
בני המשפחה שנהרגו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully