וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הילד בן ה-9 בבת ים: הפרקליטות תאשר רשימת בכירים בעירייה שיחקרו

30.6.2019 / 17:21

אנשי הפרקליטות צפויים להיפגש עם צוות החקירה ממשטרת ת"א, על מנת להחליט כיצד להמשיך בחקירת מותו של הילד טימופי אשוריטה בחוף בבת ים. גורם במשטרת ת"א: "לא יהיה מנוס מלחקור שורת בכירים בעיריית בת ים, התמונה שעולה מהחקירה מחייבת בכך"

צילום: שלומי גבאי עריכה: עמית שמחה

פרקליטות מחוז תל אביב תקיים דיון מחר (שני) עם צוות החקירה המיוחד של מפלג ההונאות של משטרת תל אביב כדי להחליט כיצד להמשיך בחקירת מותו של הילד טימופי אשוריטה בן התשע, שנהרג בהתמוטטות מצוק בחוף בבת ים. על פי החשד, מותו של אשוריטה נגרם לאחר שסלעים שהוצבו על ידי העירייה בצורה לא בטיחותית ובניגוד לחוק, הידרדרו ומחצו אותו למוות.

הפרקליטות אמורה לאשר מחר בישיבה רשימה של בכירים בעיריית בת ים שיזומנו לחקירה בפרשה. בשבוע שעבר נחקר באזהרה ראש אגף חופים בעירייה, בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

לקריאה נוספת:
מותו של בן ה-9 בחוף הים: בכירים בעיריית בת ים נחקרו בחשד לרשלנות
"ילד של אהבה": טימופי בן ה-9 שנפל מצוק בחוף בבת ים הובא למנוחות
בתום מסע מייסר אחר חלקת קבר: טימופי יובא היום למנוחות

טימופי אשורטיה הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים ,יוני 2019. באדיבות המשפחה
טימופי אשוריטה/באדיבות המשפחה

על פי החשד, המסלעה שנבנתה בחוף הים נבנתה ללא קבלת היתר ובאופן לא חוקי. עוד עולה מהחקירה כי המסלעה נבנתה מתפזורת אשפת בנין שמעליה הונחו כמה סלעים. עד כה טרם התברר מי אישר את המהלך ומי פיקח על העבודות וכיצד בוצעו בשטח.

הסלעים הובאו עוד בתקופתו של ראש העיר לשעבר שלומי לחיאני כדי למנוע קריסה של הצוק. במשטרה בודקים גם מדוע לא גודר המקום ולא שולט האזור. לפני כשבוע אמר גורם בכיר במשטרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי הנחת הסלעים כפי שהונחו בחוף היא בגדר "ביזיון".

"החוקרים אספו את כלל הממצאים בזירה ובמהלך השבוע נגבו עדויות רבות", אמר היום גורם בכיר במשטרת תל אביב. "לא יהיה מנוס מלחקור שורה של בכירים בעיריית בת ים בחשד לגרימת מוות ברשלנות. התמונה שעולה מהחקירה מחייבת זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully