וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד של אהבה": טימופי בן ה-9 שנפל מצוק בחוף בבת ים הובא למנוחות

21.6.2019 / 15:30

עשרות בני משפחה וחברים הגיעו לבית העלמין הנוצרי ביפו ללוות את טימופי אשוריטה בדרכו האחרונה. בין הנוכחים היה גם ברק, החונך מצופי הים, שבמהלך מסיבת הגיוס שלו בחוף נפל בן התשע. המחנכת נפרדה ממנו בדמעות: "לא ידעתי שאפשר לאהוב ככה ילד"

צילום: שלומי גבאי עריכה: עמית שמחה

כ-150 בני משפחה וחברים רבים הגיעו היום (שישי) לבית העלמין הנוצרי ביפו להלווייתו של טימופי אשוריטה בן התשע, שנהרג שלשום לאחר שנפל מגובה בחוף סי פאלאס בבת ים. לאחר התערבות עיריית בת ים נמצא מקום לקבורתו, אחרי שכל הכנסיות באזור המרכז אמרו למשפחתו כי אין חלקת קבר פנויה. הוא הותיר אחריו זוג הורים ושלושה אחים - סרגיי בן 13 ודוד בן שנתיים.

אביו של טימופי, אבטחג, זעק: "תודה אלוהים שנתת לנו להנות מהילד הזה". מנהלת בית הספר בו למד, אמרה כי "תמיד נזכור אותך ואת החיוך שלך ילד של אור ואהבה, תמיד נאהב אותך טימו".

טימופי הגיע לחוף הים להיפגש עם ברק, מדריך בשבט צופי הים שמתנדב בבית ספרו לפני גיוסו לצה"ל.
גם הוא הגיע להלוויה מלווה בחבריו מתנועת צופי ים. טימופי הגיע לחגוג עם ברק את מסיבת הגיוס והוא נשאר במקום עם עוד חבר והשניים ישבו לשוחח בסמוך למדרון. בן התשע קפץ על סלע שנמצא במקום, ומסיבה לא ברורה הסלע נפל ואיתו טימופי מגובה של חמישה מטרים. ברק היה זה שהזמין בדחיפות את כוחות מגן דוד אדום לחוף. מבדיקה ראשונית עולה כי במקום לא היו גדר בטיחות או מעקה.

לקריאה נוספת בנושא
"אין לי כלום בלעדיו": טימופי בן התשע נפל ונהרג בחוף בת ים
בעת בילוי עם חברים: בן תשע נפל מצוק בחוף הים בבת ים - ונהרג

הוריו טימופיי אשורטיה, שנפל למותו מצוק בחוף הים בבת ים, בהלוויתו בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019. שלומי גבאי
"אני כאילו מתה איתו". הוריו של טימופי, היום/שלומי גבאי
טימופי אשורטיה הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים ,יוני 2019. באדיבות המשפחה
נהרג בנפילה מצוק. טימופי/באדיבות המשפחה

ענבל, המחנכת של טימופי, ספדה לו בדמעות: "טימופי שלי ילד של אהבה, ילד מלא שמחה חיים. אני לא מעכלת את מה שקרה. כולם מכירים אותך ונכנסת עמוק ללב. לא ידעתי שאפשר לאהוב ככה ילד". היא סיפרה כי "במהלך השנה ראיתי איזו נשמה ענקית יש לך. אפילו צחקתי עם חברותיי שמרוב אהבה אליך אקרא לילד שלי טימופי. צפיתי לך עתיד מדהים, תודה על השנה הזאת איתך. אני אוהבת אותך בכל לבי".

אתמול בבוקר הציבה העירייה גדר בטיחות סביב הסלע ממנו נפל טימופי. במשטרה בודקים חשד לרשלנות מצד בכירים בעיריית בת ים, שלא הציבה שילוט על סכנה ולא ביצעה סקר תקופתי לבחינת חשש מפני קריסה.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, כתב להוריו של טימופי כי "מאז האירוע יש בי כעס גדול מאוד, כי האסון הכבד הזה לא היה צריך לקרות. במקום שבו טימו נהרג הייתה הזנחה של שנים, וצריך לבדוק למה. נעשו שם בעבר דברים ללא אישור וצריך לבדוק למה. הפעם הראשונה שמישהו התריע וביקש לשקם את המקום הייתה לפני כמה חודשים, כשנכנסנו לעיריה, וגם את זה הממשלה עדיין לא מאשרת לנו".

ברוט הבהיר כי "האירוע הזה ייבדק ביסודיות גם על ידינו וגם על ידי המשטרה, ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי לברר את כל הפרטים הללו עד הסוף".

עשרות קרובים וחברים של טימופיי אשורטיה, שנפל למותו מצוק בחוף הים בבת ים, בהלוויתו בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019. שלומי גבאי
"לא מעכלת את מה שקרה". המחנכת ענבל בהלוויה, היום/שלומי גבאי

אמו של טימופי, אוקסנה, סיפרה אתמול כי בנה היה "הכי זהב, הכי חכם, אני לא יודעת למה, אין לי כלום. אני לא יכולה בלעדיו, אני כאילו גם מתה איתו". היא שחזרה כי "טימו הלך לצופי הים, יש לו שם חברים וסטודנט חונך שהוא אוהב מאוד שעזר לו בבית ספר. הוא מאוד אהב אותו, עד היום הוא חי בשבילו, טימו כל כך אהב את החונך שלו ולפני הצבא טימו רצה לפגוש אותו ולהיפרד ממנו".

(עדכון ראשון: 14:41)

בני משפחה, חברים וקרובים של טימופיי אשורטיה, שנפל למותו מצוק בחוף הים בבת ים, בהלוויתו בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019. שלומי גבאי
בני משפחה וחברים מלווים את טימופי בדרכו האחרונה, היום/שלומי גבאי
עשרות קרובים וחברים של טימופיי אשורטיה, שנפל למותו מצוק בחוף הים בבת ים, בהלוויתו בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019. שלומי גבאי
עשרות קרובים וחברים של טימופיי אשורטיה, שנפל למותו מצוק בחוף הים בבת ים, בהלוויתו בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019/שלומי גבאי
זרים על קברו של טימופי אשוריטה, שנפל מצוק בחוף הים בבת ים, בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019. שלומי גבאי
זרים על קברו של טימופי אשוריטה, שנפל מצוק בחוף הים בבת ים, בבית הקברות ביפו. 21 ביוני 2019/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully