וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מסע מייסר אחר חלקת קבר: טימופי יובא היום למנוחות

20.6.2019 / 6:00

טימופי אשורטיה בן ה-9 נפל אל מותו מצוק בבת ים אתמול, אולם עד לשעות הערב לא נמצאה עבורו חלקה לקבורה. הכנסיות באזור המרכז אמרו למשפחה כי "אין מקום". רק לאחר התערבות ראש עיריית בת ים הושג פתרון. ההלוויה תתקיים היום ב-15:00 בבית העלמין ביפו

צילום: אור רביד, עריכה: תומר לוי

הלווייתו של טימופי אשורטיה, בן התשע שנפל אל מותו שלשום (רביעי) ממצוק בבת ים, תתקיים היום בשעה 15:00 בבית הקברות ביפו. עד כה, גופתו של אשורטיה נותרה במכון לרפואה משפטית, זאת לאחר שכל הכנסיות באזור המרכז אמרו למשפחתו כי לא נמצא מקום לקבורתו. לאחר התערבות עיריית בת ים נמצא מקום קבורה והלווייה תתקיים יומיים לאחר מותו של הילד.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שפעל באופן אישי למציאת מקום קבורה לילד, אף הנחה את הרשויות בעירו ללוות במהלך השבוע הקרוב את המשפחה. הוא הורה לגורמי רווחה לדאוג לסידור הלווייה וכן לרכישת מצבה, מצרכים ופרטי לבוש בהתאם.


עוד בוואלה! NEWS:
שיגור הטיל והפגיעה במל"ט: איראן וארה"ב פרסמו סרטונים מהתקרית
"המקום הזה פשוט מגניב": התיעוד האחרון של הנעדר באינדונזיה
מלוכלכים וגדושים בפסולת מפלסטיק: היכן החופים הנקיים ביותר בארץ?

טימופי אשורטיה הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים ,יוני 2019. באדיבות המשפחה
"ילד מתוק, שאהב את הים". טימופי אשורטיה שנפל מצוק בחוף הים בעיר/באדיבות המשפחה

במהלך ביקורו בבית המשפחה, ביקש ברוט להביע תנחומיו על מותו של אשורטיה. "לילה קשה עבר על כל העיר בת-ים, ששולחת את תנחומיה למשפחה היקרה", אמר. "שמעתי מהם על ילד מתוק, שאהב את הים והיה מקור לגאווה להוריו ולמשפחתו. פרטי האירוע הקשה נבדקים ביסודיות, ואנו נעדכן בכל הפרטים ברגע שיהיה ניתן".

מחקירת האירוע עולה כי אשורטיה הגיע לחוף הים להיפגש כדי להיפגש עם מדריך בשבט צופי הים שמתנדב בבית ספרו לפני גיוסו לצה"ל. עוד עולה כי הוא נשאר במקום עם עוד חבר והשניים ישבו לשוחח בסמוך למדרון. אשורטיה קפץ על סלע שנמצא במקום, ומסיבה שטרם התבררה הסלע נפל ואיתו טימופי מגובה של חמישה מטרים. מבדיקה ראשונית עלה כי במקום לא היו גדר בטיחות או מעקה.

עוד באותו נושא

"אין לי כלום בלעדיו": טימופי בן התשע נפל ונהרג בחוף בת ים

לכתבה המלאה
טימופי אשורטיה הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים ,יוני 2019. באדיבות המשפחה
ראש העיר התערב, הלוויה תתקיים מחר בבית הקברות ביפו. טימופי אשורטיה/באדיבות המשפחה

"הילד שלי הוא הילד הכי טוב בעולם", אמרה אימו של טימופי, אוקסנה אשורטיה "הכי זהב, הכי חכם, אני לא יודעת למה, אין לי כלום. אני לא יכולה בלעדיו, אני כאילו גם מתה איתו. טימו הלך לצופי הים, יש לו שם חברים וסטודנט חונך שהוא אוהב מאוד שעזר לו בבית ספר. הוא מאוד אהב אותו, עד היום הוא חי בשבילו, טימו כל כך אהב את החונך שלו ולפני הצבא טימו רצה לפגוש אותו ולהיפרד ממנו".

(עדכון ראשון: 21/6 22:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully