וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסע לתחנת המשטרה דקור, והתמוטט בכניסה: חשד לרצח בן 67 בקריות

30.6.2019 / 12:24

תושב קריית מוצקין אותר דקור בכל חלקי גופו בפתח הכניסה לתחנת המשטרה זבולון בקריית חיים ופונה על ידי צוות מד''א באורח קשה לבית החולים רמב''ם, שם נקבע מותו. הקורבן אינו מוכר למשטרה ואולם הערכות המשטרה הן כי הרקע פלילי. טרם נעצרו חשודים במעשה

צילום: יואב איתיאל

גבר בן 67, תושב קריית מוצקין נדקר למוות מתחת לביתו, ברחוב אושה בעיר. מחקירה ראשונית של הדקירה עלה כי הגבר שנפצע באורח קשה, נסע ברכבו לכיוון תחנת המשטרה זבולון ברחוב גורדוניה בקריית חיים והתמוטט בשער הכניסה. הוא אותר דקור בכל חלקי גופו על ידי צוות מד''א והובהל לבית החולים רמב"ם במצב קשה שם קבעו גורמי הרפואה את מותו.

פראמדיק מד"א גיל לטמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על המדרכה כשהוא במצב קשה מאוד וסובל מפציעות מדממות. תוך כדי פעולות מצילות חיים שכללו חבישות ועצירת דימומים העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים". עוד הוסיף לטמן כי ''במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה".

עוד בוואלה! NEWS:
עשה היסטוריה בגבול: טראמפ נפגש עם קים באזור המפורז בין הקוריאות
עריק ראשון מהעבודה: יאיא פינק מצטרף למפלגתו של אהוד ברק
סובל מפרנויה? פוטין הביא ספל אישי לפסגת ה-G20

זירת הרצח ברחוב אושה בקרית מוצקין. ללא, אתר רשמי
עדויות נגבות במקום. זירת האירוע ברחוב אושה בקרית מוצקין/אתר רשמי, ללא

הקורבן אינו מוכר למשטרה ונטול עבר פלילי וטרם נעצרו חשודים במעשה. ואולם המשטרה מעריכה כי מדובר ברצח על רקע פלילי. אל זירת האירוע נשלחה ניידת לאיסוף ממצאים מהזירה והמשטרה החלה בגביית עדויות במקום כשהנסיבות טרם התבררו.

שעה לאחר מכן, התקבל דיווח במד''א על צעיר בן 23 שנדקר באורח קשה בקריית ים. צוות מד''א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי ופינה את הדקור לבית החולים רמב''ם כשהוא בהכרה במצב לא יציב. כוחות המשטרה שהגיעו לזירה עצרו חשוד כבן 22 תושב חיפה לחקירה. מהמשטרה נמסר כי בהתאם לממצאים והראיות יוחלט האם להביאו להארכת מעצר. חוקרי המשטרה בודקים באם יש קשר בין המקרים.

עוד באותו נושא

"הוא מת, אבל אל תספר": הסכסוך על שכר דירה שהסתיים ברצח מזעזע

לכתבה המלאה
זירת האירוע, תושב קריית מוצקין מת מפצעיו לאחר שנדקר, 30 ביוני 2019. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הנדקר נסע לפי החשד לתחנת המשטרה והתמוטט בדרך. הזירה בקריית חיים/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully