וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות וחסימות כבישים: היערכות למצעד הגאווה בחיפה

27.6.2019 / 12:58

בפעם ה-13 ישתתפו אלפי בני אדם במצעד בחיפה שייצא מרחוב צפרירים ב-12:00 וימשיך עד להפנינג הגאווה בגן האם. בעקבות המצעד צפויים עומסי תנועה ורחובות רבים בעיר ייחסמו לתנועת כלי רכב. מאות שוטרים יתפרסו לאורך המסלול

מצעד הגאווה 2019. צילום: ליאור נאור/מצעד הגאווה 2019. צילום: ליאור נאור

(בווידיאו: מצעד הגאווה בתל אביב)

אלפי בני אדם צפויים להשתתף מחר (שישי) במצעד הגאווה בחיפאי. בעקבות המצעד, רחובות ייחסמו לתנועה בעיר ועומסי תנועה כבדים צפויים על רכס הכרמל. שדרות הנשיא ייסגרו לתנועת כלי רכב לכיוון צפון, בין רחוב צפרירים לרחוב הספורט בשעות 9:00-11:30. בהמשך ייסגר ציר מוריה לכל אורכו, צפרירים ועד ל"גן האם", עד השעה 13:30.

בנוסף לכך, המשטרה הודיעה כי במידה שגן האם יתמלא עד אפס מקום, שדרות הנשיא ייסגרו לתנועת כלי רכב בין רחוב התשבי למרכז הכרמל בין השעות 13:30-17:00. מאות שוטרים, סדרנים ומתנדבים יאבטחו את המשתתפים לאורך המצעד, במתחמי הכינוס ובהיקפים. שוטרי תנועה יעסקו, החל משעות הבוקר המוקדמות, בהכוונה ובהזרמת התנועה, על מנת לצמצם למינימום את הפגיעה בחיי השגרה.

עוד בנושא מצעדי הגאווה בוואלה! NEWS:
"יש שינוי בעיר": מאות צועדים חגגו במצעד הגאווה בבאר שבע
מצעד הגאווה בירושלים: 49 נעצרו ועוכבו בחשד לשיבוש האירוע
בין ריקוד הדגלים למצעד הגאווה: כשהתשובה להומופוביה מגיעה מהסרוגים

מצעד הגאווה בחיפה יוני 2018. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
מצעד הגאווה בחיפה, בשנה שעברה/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

זהו המצעד ה-13 המתקיים בעיר והוא יכלול מסיבות והופעות. ההתכנסות תחל בשעה 10:30 בצומת שדרות מוריה-צפרירים. המצעד יוזנק בשעה 12:00, ינוע לאורך שדרות מוריה עד לגן האם, בו יתקיים הפנינג גאווה. על הבמה המרכזית יופיעו מרגי, מלכות דראג מובילות מהארץ והדיג'יי מריומה.

לקראת המצעד, נערכים במד"א לאבטח רפואית את אלפי המשתתפים במצעד. מד"א פועל בתיאום עם משטרת ישראל, עיריית חיפה ומארגני המצעד. לאורך כל המסלול, מצומת כרמליה, דרך שד' מוריה ועד גן האם שם יתקיימו ההפנינג והמסיבה, יהיו פרושים צוותי מד"א, הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה, אשר יאבטחו רפואית את הצועדים. במד"א פונים למשתתפי המצעד ומבקשים מהם להצטייד בכמות מספקת של מים ולהרבות בשתייה, להתמגן בקרם הגנה מהשמש ולהימנע מצריכת יתר של אלכוהול.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "צוותי מגן דוד אדום בחיפה ערוכים כבכל שנה למצעד הגאווה בעיר, בתיאום מלא עם כוחות הביטחון והגורמים הרלוונטיים. זאת, על מנת לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי במידת הצורך. אני קורא למשתתפי המצעד להוריד את יישומון "מד"א שלי", בעזרתו ניתן להזעיק בלחיצת כפתור את צוותי מד"א שיזהו את מיקומכם המדויק", וכמובן לא להסס לפנות לצוותי מד"א הפרושים בשטח".

הפגנת ״תהלוכת המשפחה״, אירוע נגד למצעד הגאווה בחיפה 27 ביוני 2019. יואב איתיאל
"תהלוכת המשפחה", היום בחיפה/יואב איתיאל

מוקדם יותר היום, צעדו כ-200 איש בחיפה ב"תהלוכת המשפחה", אירוע הנגד למעד שייערך מחר. המפגינים, דתיים וחילוניים, קראו קריאות, נשאו שלטים ולבשו חולצות עליהן כיתוב בנוסח "משפחה טבעית", "משפחה יש רק אחת", "אמא אבא זה בדי אן איי שלנו" ו"כבד את אביך ואת אמך". כמו כן, הופיע שילוט בשפה הרוסית עם הכיתוב: "אמא, אבא ואני - משפחה מאושרת". מארגני האירוע אמרו כי "כל בעלי המשפחות, הרוב הדומם, המושתק יוצא היום לחופשי" והוסיפו שהם "קוראים למשרד החינוך לשים קץ לסדנאות המבלבלות, לגדוע את נושא תעשיית התינוקות באיבו ולהחזיר שפיות לחלוקת התקציב. סבא וסבתא קודמים לניתוחי מין ושאר עניינים אישיים". במהלך האירוע, ביקשה המשטרה להרחיק מפגינה עם שלט ועליו המסר "אבא+אבא=משפחה, אמא+אמא=משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully