וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד שכל אחד היה רוצה": נכדו של אריאל שרון סיים קורס טייס

25.6.2019 / 21:16

ר' קיבל את דרגות הקצונה בסיום הקורס במגמת נווטי קרב במחזור 178, בו קיבל גם אות חניך למופת. נכדו של שרון, עליו מספרים כי הוא "ילד מדהים, אוהב את הארץ ואת המדינה", עתיד לקבל את הסיכה הנכספת בטקס "מסדר הכנפיים" בחמישי הקרוב

צילום: דובר צה"ל, עריכה: תומר לוי

ר', נכדו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, קיבל היום (שלישי) את דרגות הקצונה לאחר סיום קורס הטייס בטקס חגיגי בבסיס חיל האוויר בחצרים. כפי שפורסם בוואלה! NEWS, ר' סיים את הקורס כחלק ממגמת נווטי קרב במחזור 178, במסגרתו קיבל גם את אות חניך המופת. בקהל ישבו אביו גלעד שרון ואמו, וגם דודו, עמרי שרון, נכח בטקס.

טקס "מסדר הכנפיים" החגיגי יתקיים ביום חמישי הקרוב, ויהיה בסימן 50 שנה למלחמת ההתשה. לפני גיוסו לצה"ל, היה ר' תלמיד מצטיין בתיכון שער הנגב. מכרה של המשפחה אמרה כי "מדובר בילד שכל אחד היה רוצה - צנוע, עניו, מכבד, מלח הארץ, אוהב את הארץ ואת המדינה. ילד מדהים".


עד בוואלה! NEWS
בין בוגרי קורס הטיס שמסתיים השבוע: נכדו של אריאל שרון
5 חודשים אחרי תאונת הקרנף: מטוסי תובלה קורקעו מטיסות אימונים

חשיפת הדרגות לקראת מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים 25 ביוני 2019. ראובן קסטרו
משפחת שרון במהלך חשיפת הדרגות לקראת מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים, היום/ראובן קסטרו

הטקס נערך במעמד מפקד בסיס חצרים, תת-אלוף אביעד דגן, מפקד בית הספר לטיסה, אלוף-משנה י' ובנוכחות משפחות, חברים ואנשי חיל-האוויר. לבוגרים הטריים הוענקו דרגות הקצונה, וזאת בסיום קורס בן שלוש שנים הכולל הכשרה לתפקיד הקצין, הכשרת טייס ותואר אקדמאי מאוניברסיטת בן-גוריון.

תא"ל דגן אמר בנאומו בטקס כי "בעוד מספר דקות תהפכו לקצינים בצה"ל. שלוש שנים של משוכות וקשיים אותם צלחתם בזכות מאמץ והשקעה ממושכים, אשר עיצבו אתכם מפרחי טיס צעירים ללוחמי צוות אוויר". אז הודה דגן ל-י', מפקד בית הספר לטיסה בבסיס חצרים, "על הרוח והדרך בה אתה מוביל את בית הספר".

דגן הוסיף ואמר כי "בטקס זה אנו מציינים השנה את מלחמת ההתשה. לא הטכנולוגיה ולא הברזל הביאו לתוצאות המלחמה, אלא עוז רוחם של הצוותים המבצעים. קחו את המושכות, היו דור העתיד של חיל-האוויר, הצטיינו והובילו. חיל-האוויר מקיים פעילות מבצעית ענפה, והאתגרים אשר מונחים לפתחכם מורכבים. אנו זקוקים לכם מוכנים, טובים ומצוינים. הרקיעו שחקים, העמיקו שורשים וחזרו הביתה בשלום".

עוד באותו נושא

בין בוגרי קורס הטיס שמסתיים השבוע: נכדו של אריאל שרון

לכתבה המלאה
שרון במהלך חשיפת הדרגות לקראת מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים 25 ביוני 2019. ראובן קסטרו
חשיפת הדרגות לקראת מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים, היום/ראובן קסטרו
חשיפת הדרגות לקראת מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים 25 ביוני 2019. ראובן קסטרו
חשיפת הדרגות לקראת מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים, היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully