וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ריב סוער עם חברתו: המשטרה הוזעקה לביתו של בוריס ג'ונסון

22.6.2019 / 18:58

שוטרים הגיעו לביתו של המועמד המוביל לראשות ממשלת בריטניה בעקבות תלונות של שכנים ששמעו צעקות של אישה. בהקלטות נשמעת חברתו קוראת לו לעזוב את הדירה, ואילו ג'ונסון סירב להתפנות והטיח בה קללות. בתגובה הוא טען כי "אף אחד לא מעוניין לשמוע על הנושא"

צילום: רויטרס, עריכה: רן רזניק

המשטרה הבריטית הוזעקה אמש (שישי) לביתו של המועמד המוביל לראשות הממשלה בוריס ג'ונסון, לאחר שהשכנים שמעו ריב קולני בינו לבין חברתו קרי סימונדס. בהצהרה שפרסמה המשטרה נכתב כי "האדם שהתקשר למוקד הביע חשש למצבה של שכנתו. כוחות הגיעו למקום ושוחחו עם כל הדיירים, שהיו כולם בריאים ושלמים". עוד נמסר כי לא בוצעו עבירות ולא נמצאה סיבה להתערבות משטרתית.

באירוע של המפלגה השמרנית נשאל ג'ונסון לגבי האירוע וטען כי חברי הסיעה לא מעוניינים לשמוע על הנושא. "אני לא חושב שהם רוצים לשמוע על דבר כזה, אלא אם אני טועה", אמר. "אני חושב שהם רוצים לשמוע מהן התכניות שלי עבור המדינה ועבור המפלגה שלי".

שכן שביקש להישאר אנונימי, סיפר לעיתון הגרדיאן כי שמע אישה צועקת וכן קולות של "טריקות ודפיקות". לדבריו, בשלב מסוים סימונדס אמרה לג'ונסון "רד ממני" ו"צא מהדירה שלי". השכן העביר לעיתון הקלטות בהן ניתן לשמוע את הפוליטיקאי מסרב לעזוב את הדירה ומקלל את חברתו. בהקלטה נשמעת האישה אומרת כי בן זוגה הרס את הספה כששפך עליה יין אדום. "לא אכפת לך משום דבר כי אתה מפונק. אין לך שום דאגות לגבי כסף או שום דבר אחר", אמרה סימונדס בהקלטה.

אדם נוסף המתגורר בסמוך למקום אישר לרשת BBC כי השניים התווכחו בקולניות, ושמע אישה צועקת.

לקריאה נוספת בנושא
בוריס ג'ונסון וכל היתר: המרוץ להנהגת בריטניה נפתח רשמית
בוריס ג'ונסון זומן לבית משפט בטענה ששיקר לפני הברקזיט
סקר בבריטניה: בוריס ג'ונסון בדרך להיות ראש הממשלה הבא

מועמד לראשות ממשלה בריטניה בוריס ג'ונסון, 22 ביוני 2019. רויטרס
נשמע מקלל את חברתו. ג'ונסון/רויטרס

ג'ונסון, בן ה-55, כיהן כראש עיריית לונדון במשך שמונה שנים. הוא כינה את עצמו כמועמד היחיד שיוכל להעביר את הסכם הברקזיט ב-31 באוקטובר, לעומת יריביו נייג'ל פאראג' ממפלגת הברקזיט וג'רמי קורבין מהלייבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully