וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה עב"ם? נוסע במטוס תיעד אורות מסתוריים מעל "אזור 51"

27.6.2019 / 0:09

הנוסע תיעד סדרה של אורות מנצנצים במהלך טיסה שהתבצעה כנראה בקרבת האזור החשאי של חיל האוויר האמריקאי. הדעות היו חלוקות לגבי פשר הדבר, צפו בתיעוד

W. D. Warth

אזור 51 בארה"ב הוא אחד מהשטחים המסווגים ביותר שבהם על פי הדיווחים הצבא האמריקאי מבצע ניסויים למערכת התחמושת של המטוסים. כל המ שידוע עליו זה שוא שטח צבאי סגור שנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה, בארצות הברית. אזור 51 ידוע לשמצה גם בזכות תיאוריות הקונספירציה הרבות עליו העוסקות בחייזרים. רבים מאמינים ששם הוסתרה החללית מתקרית רוזוול המפורסמת ב-1947. בוב לאזר, אדם שטען כי עבד במתקן צבאי סודי באזור, סיפר כי הבסיס אחסן וחקר כלי טיס וטכנולוגיות ממקור חוצני. בסמוך לאזור, שבקיומו הכירה ארצות הברית לראשונה רק ב-2013, מוצבים שלטים שבהם מוזהרים הפולשים כי הם יפגשו "כוח קטלני". באופן רשמי - באזור נעשה שימוש ראשון בשנות ה-50, בניסוי במטוסי הריגול U2 והוא ממשיך לשמש לניסויים בכלי טיס סודיים.

כעת, בסרטון שצולם מתוך מטוס, כעל הנראה במדבר טראיין שבנבאדה, אחד הנוסעים הצליח לתעד מעל אזור 51 שורה של ארבעה אורות לבנים מנצנצים ובולטים - למרות שהצילום היה באור יום ולא בחשיכה.

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully