וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטטה ההמונית בבית הפנקייק: תושב חדרה נעצר בחשד לתקיפה

16.6.2019 / 17:04

אחרי תיעוד האלימות הקשה במסעדה שבבית ינאי שהופץ ברשתות החברתיות, המשטרה זיהתה את החשוד, גבר בן 36 המוכר למשטרה, ועיכבה אותו לחקירה. במסגרת החקירה נגבו גרסאות של כמה מעורבים ועדים, ומהבדיקות עלה כי הקטטה פרצה "בעקבות ויכוח בין מלצרית" על מקום ישיבה

קרדיט: קבוצת מבזקי הרעם

גבר בן 36, תושב חדרה, נעצר היום (ראשון) בחשד לתקיפה בבית הפנקייק בבית ינאי, אחרי הקטטה ההמונית שתועדה אתמול במקום והופצה ברשתות החברתיות. החשוד, שזוהה בעקבות פעולות חקירה של חוקרי המשטרה, מעוכב לחקירה בתחנת המשטרה בחשד למעורבות בתקיפה. הוא מוכר למשטרה בשל עבירות רבות, ובכלל זה אלימות.

החשוד, שניתן לזהות בסרטון עם חולצה לבנה, הגיע למקום יחד עם אמא שלו וזוג נוסף, שם נפתחה מריבה בינו לבין המלצרית על מקום ישיבה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא ביקש לשבת ליד אחד השולחנות. המלצרית השיבה כי השולחן תפוס, ובתגובה הוא דחף אותה. בשלב זה פרצה האלימות שבמהלכה הוא תקף חלק מאנשי המקום ולהפך, בטרם נמלט.

במסגרת חקירת המקרה נגבו במהלך היום גרסאות של מספר מעורבים ועדים לאירוע. לפי המשטרה, "מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום ומבדיקת מצלמות האבטחה התברר כי בעקבות ויכוח בין מלצרית במקום לבין אחר, פרצה קטטה במקום". עוד נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.

עוד בוואלה! NEWS:
ארדואן: נתחיל לקבל מרוסיה את מערכות ה-S-400 באמצע החודש הבא
כשהזמני הופך לקבוע: רגב שוב השתתפה בישיבת הקבינט
הרשעת שרה נתניהו היא החזרה הגנרלית לקראת מזעור תיקי רה"מ

קטטה בבית הפנקייק, 15 יוני 2019. עיבוד תמונה
בגלל ויכוח על מקום ישיבה. תיעוד הקטטה/עיבוד תמונה

בתיעוד מהאירוע נראים המעורבים כשהם דוחפים ומכים אחד את השני, ובשלב מסוים אף משליכים זה על זה כיסאות וחפצים, כשברקע נשמעות צעקות מצד הסובבים. בבית הפנקייק המקורי הבהירו בפוסט בפייסבוק כי "למקרה שרץ ברשת אין כל קשר לאחד מסניפי בית הפנקייק - המקורי. רשת בית הפנקייק המקורי דוגלת בערכי סבלנות וכבוד, ומגנה כל אלימות מכל סוג שהוא".

אריאלה, ששבה מסוף שבוע באילת עם משפחתה, ועצרה להתרעננות ולמילוי דלק בתחנת הדלק בבית ינאי, היתה עדה לקטטה המכוערת שהחלה במסעדה והגיעה עד לכביש. "היה בלאגן גדול", היא תיארה. "חשבנו בהתחלה שמדובר בשוד או פיגוע, בגלל הצעקות וההמולה הגדולה. לקח זמן להרגיע את העניינים. מזל שלא נפגעו אנשים שישבו שם. היו שם משפחות עם ילדים. ממש מכוער, היינו בשוק. אמרתי לבעלי שצריך לעלות כמה שיותר מהר על הרכב ולהסתלק משם".

מ' שעובדת באחת החנויות הסמוכות למסעדה שבה אירעה הקטטה וחוששת לחשוף את שמה, אמרה: "זה היה מלחיץ, שמענו צעקות, ודברים התחילו לעוף באוויר. המסעדה היתה מלאה באנשים, מבוגרים, צעירים ואפילו ילדים שרק חזרו מהים. ששאלתי מה התרחש שם אמרו שהריב היה על מקום במסעדה. ראיתי כיסא תינוק שהתעופף באוויר, זה מחזה לא נעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully