וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאפו חומרים כימיים: שני פועלים נפגעו קשה במשחטת עופות בנגב

12.6.2019 / 17:32

שלושה פועלים נפגעו בתאונת עבודה במפעל "עוף הנגב" סמוך לנתיבות, בהם שניים במצב קשה. הם פונו לבית החולים סורוקה, שם הסבירו כי הם "סובלים מפגיעה ריאתית כתוצאה מחשיפה לחומרים כימיים". מהחקירה עולה כי אחד מהם ירד לבור בעקבות נפילת חפץ ונפגע מאוויר לא נקי

צילום: מד""א וארכיון וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

שני פועלים נפצעו באורח קשה היום (רביעי) בתאונת עבודה במפעל "עוף הנגב" שבאזור כביש 25, בסמוך לנתיבות. הם פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע כשהם מונשמים ומורדמים, שם הם הועברו ליחידה לטיפול נמרץ. בנוסף אליהם, פועל נוסף נפצע באורח קל והועבר להשגחה במחלקה הפנימית. במשטרה חוקרים את התאונה ודיווח הועבר לחוקר תאונת עבודה.

מתחקור ראשוני של השוטרים עולה החשד כי במהלך עבודתם נפל חפץ לתוך בור. פועל שירד לבור נפגע כתוצאה משאיפת אוויר לא נקי, ושני חבריו שבאו לחלצו נפגעו אף הם. ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל סורוקה ומנהל המיון, הסביר כי "הנפגעים שפונו סובלים מפגיעה ריאתית שנגרמה כתוצאה מחשיפה ושאיפה של חומרים כימיים".

פראמדיק מד"א ישראל ימיני, שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו למפעל חברנו לפועלים שהובילו אותנו לכניסה למבנה אליו חולצו שלושה פועלים. גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה ושני פועלים נוספים היו בהכרה מעורפלת. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח על מנת להעריך את חומרתם פציעתם והם פונו לבית החולים במצב קשה ובינוני".

עוד בוואלה! NEWS:
הפרקליטות: לא היינו סוגרים את התיק בלי הרשעה של שרה נתניהו
מנוף לחץ על הממשלה: הצהרונים לא תוקצבו - גפני ביטל את הישיבה
"רדיפה פוליטית": המדינה תפצה את פעילי תעאיוש בגלל מעצר שווא

מפעל עוף הנגב באופקים. שי מכלוף
מפעל עוף בנגב/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully