וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הספקנו לברוח": הפצועה מכביש הערבה שחזרה את התאונה הקטלנית

12.6.2019 / 13:20

יסמין אבו אסה ובעלה אחמד עשו את דרכם חזרה מאילת לתל שבע ואז התנגשו בכלי רכב נוסף, בו ישבה משפחת בן סימון. ממיטתה בבית החולים סיפרה כי "רכב בא מולנו, ניסינו לברוח לשוליים ולא הספקנו. אני לא מבינה למה הוא יצא לעקיפה". בתאונה נהרגו האחיות שיראל ומילה

.

יסמין אבו אסה, שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים בכביש הערבה, שחזרה היום (רביעי) את ההתנגשות הקטלנית בה נהרגו האחיות שיראל אסתר ומילה שרה בן סימון ביום חמישי האחרון. ממיטתה בבית החולים סורוקה סיפרה הפצועה כי הייתה יחד עם בן זוגה בדרך חזרה מאילת לתל שבע. לדבריה, "רכב בא ממולנו, אחמד ניסה לברוח אבל לא הספיק. אני לא מבינה למה הוא יצא לעקיפה".

"כל הזמן אני רואה את התאונה מול העיניים", הוסיפה אבו אסה. "היינו בתוך האוטו ואנשים באו לעזור לנו, ניסו להוציא אותנו מהרכב במשך דקות ולא הצליחו. ניסינו לברוח לשוליים ולא הספקנו". מצבה מוגדר בינוני, ובעלה אחמד מאושפז אף הוא ומצבו קשה.

בני משפחת בן סימון נסעו לחופשה משפחתית באילת והתנגשו חזיתית ברכבם של בני הזוג אבו אסה בין פארן לעין יהב. יממה לאחר התאונה התעוררה ג'סיקה, אמן של הילדות בנות השמונה וארבע שנהרגו, והתבשרה על מותן. מצבה של האם, ג'סיקה, מוגדר כעת בינוני ובני משפחתה סיפרו לה על הטרגדיה. שתי הילדות הובאו למנוחות באור עקיבא בליווי 500 בני אדם. האב, אדי, היה בהכרה, אך חש רע ברע והרופאים סירבו לשחרר אותו להלוויית בנותיו ומצבו קל. גם אחיהן הפעוט בן השנה וחצי מאושפז בבית החולים.

לקריאה נוספת בנושא
בדרך לחופשה באילת: הילדות שיראל ומילה נהרגו בתאונה בערבה
הטרגדיה בערבה: האחיות עלו לישראל מצרפת - ונהרגו בתאונה
תאונה בכביש הערבה: שתי אחיות בנות 4 ו-7 נהרגו; חמישה נפצעו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מבינה למה הוא יצא לעקיפה". אבו אסה בבית החולים סורוקה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבר משפחת בן סימון, רפי אדרי, אמר לוואלה! NEWS כי "זאת טרגדיה איומה. כמה מאמץ עשו הסבא והסבתא כדי שהילדים והנכדים יעלו לישראל, והנה מכה כזו. רק בשבת שעברה ראיתי את שתי הילדות היפהפיות האלה, מלאות שמחת חיים. הגדולה כל כך השוויצה בפניי בעברית שרכשה בה שליטה והנה אני כאן כדי לזהות אותן. אני לא אצליח לבטא את התחושות שלי".

עוד באותו נושא

התאונה בערבה: האם התעוררה בבית החולים והתבשרה על מות בנותיה

לכתבה המלאה
זירת תאונת הדרכים מעין יהב לכיוון פארן 6 ביוני 2019. דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי, אתר רשמי
זירת התאונה, יום חמישי האחרון/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי

עם קבלת הדיווח, בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירת התאונה והחלו באיסוף ממצאים לטובת חקירה. מהמשטרה נמסר כי "מבירור ראשוני עולה כי התאונה נגרמה כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים. בשלב זה עולה חשד כי אחד הרכבים סטה מנתיבו והתנגש בכלי הרכב ממול".

לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 135 בני אדם, ב-121 תאונות קטלניות. בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 133 בני אדם, ב-123 תאונות קטלניות שהתרחשו.

מנתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס עולה כי בעשור האחרון נהרגו 129 בני אדם בכביש 90, בקרוב ל-1,300 תאונות דרכים. באותן תאונות נפגעו כ-3,400 בני אדם, 359 קשה. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר כי "כביש 90 הוא כביש דמים שרק בשנה האחרונות גבה את חייהם של 20 בני אדם וכלום לא נעשה. כל נסיעה בכביש היא כמו רולטה רוסית ולמרות שלכולם ברור שאנשים ימשיכו להיהרג בכביש לא נעשו פעילות למען בטיחות משתמשי הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully