וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בערבה: האם התעוררה בבית החולים והתבשרה על מות בנותיה

7.6.2019 / 12:59

האם שנפצעה בתאונה הקטלנית, התעוררה לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת ואז נודע לה כי איבדה את שתי בנותיה - שיראל אסתר ומילה שרה. אמש הובאו השתיים למנוחות באור עקיבא בליווי 500 בני אדם, והוריהן ובני משפחה נוספים שנפצעו בתאונה לא נכחו במקום בשל אשפוזם בבית החולים

.

התאונה בערבה - כל העדכונים

  • ג'סיקה בן סימון, אם הבנות, התעוררה בבית החולים והתבשרה על מות בנותיה
  • האחיות למשפחת בן סימון, שיראל אסתר ומילה שרה הובאו אתמול למנוחות באור עקיבא
  • הורי הבנות לא נכחו בהלוויה בשל אשפוזם בבית החולים
  • המצב הרפואי של הזוג הנוסף שנפצע בתאונה ממשיך להיות קשה

אמן של שתי הילדות שנהרגו בתאונת הדרכים בערבה התעוררה היום (שישי) בבית החולים סורוקה שבבאר שבע והתבשרה על מות בנות, שיראל אסתר בת השמונה ומילה שרה בת הארבע. שתי הבנות למשפחת בן סימון הובאו מוקדם יותר למנוחות באור עקיבא בליווי 500 בני אדם.

שאר בני המשפחה שנפצעו, הוריהן ואחיהן הפעוט בן השנה וחצי, עדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע ולא השתתפו בהלוויה. האם ג'סיקה, שהייתה מורדמת ומונשמת, עברה ניתוח אמש וכלל לא ידעה שאיבדה את בנותיה. מצבה מוגדר כעת בינוני ובני משפחתה סיפרו לה על הטרגדיה. האב, אדי, היה בהכרה, אך חש רע ברע והרופאים סירבו לשחרר אותו ומצבו קל. כמו כן, הסבתא נשארה לצד בני המשפחה בבית החולים.

כמו כן, המצב הרפואי של הזוג הנוסף שנפצע בתאונה, גבר ואישה כבני 30, ממשיך להיות קשה. הגבר נותח במהלך הלילה ומצבו אינו יציב. האישה סובלת מפגיעה רב מערכתית. היא נותחה על ידי צוותים מולטי דיסיפלינאריים של כירורגים כלליים, כירורגים של כלי דם ואורטופדים. שניהם מטופלים ביחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה, מונשמים ומורדמים.

לקריאה נוספת
דקר למוות בגלל סכסוך כספי: גבר בן 62 נאשם ברצח אחיו בירושלים
שר המתנות: במשחקי הכיסאות - נתניהו מטשטש את כישלון הקמת הממשלה

הלווית בנות משפחת בן סימון, אור עקיבא, 7 ביוני 2019. שלומי גבאי
הלוויית בני משפחת בן סימון/שלומי גבאי

המשפחה עלתה לארץ מצרפת בחודש יולי האחרון והשתקעה בשכונת רמת אביב שבתל אביב. בבוקר יום חמישי נסעו בני המשפחה לחופשה משפחתית באילת והתנגשו חזיתית ברכב נוסף בכביש הערבה - בין פארן לעין יהב. בני הזוג שהיו במכונית השנייה נפגעו אף הם, ומטופלים בבית החולים כשמצבם קשה.

חבר המשפחה, רפי אדרי, אמר לוואלה! NEWS כי "זאת טרגדיה איומה. כמה מאמץ עשו הסבא והסבתא כדי שהילדים והנכדים יעלו לישראל, והנה מכה כזו. רק בשבת שעברה ראיתי את שתי הילדות היפהפיות האלה, מלאות שמחת חיים. הגדולה כל כך השוויצה בפניי בעברית שרכשה בה שליטה והנה אני כאן כדי לזהות אותן. אני לא אצליח לבטא את התחושות שלי".

תאונת דרכים מעין יהב לכיוון פארן 6 ביוני 2019. אתר רשמי
זירת התאונה בכביש 90, אתמול/אתר רשמי

ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, סיפר לפני ההלוויה כי הסבא והסבתא, תושבי קיסריה, רצו להפתיע את בני המשפחה במהלך חופשתם באילת. "לצערנו הרב זה הסתיים רע מאוד. שתי בנות נקברות והמשפחה פצועה כולה וחבולה", אמר. ראש העיר תיאר כי הסבא היה מאוד מעורב בקהילה הצרפתית ועודד את מכריו לעלות לישראל. "הם היו בעיקר סביב בית הכנסת ויהודים מאוד חמים, אוהבי ישראל וציונים נלהבים".

(עדכון ראשון: 11:57)

מפה - זירת תאונת דרכים מעין יהב לכיוון פארן. אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully