וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות בגלל סכסוך כספי: גבר בן 62 נאשם ברצח אחיו בירושלים

כתב אישום הוגש נגד מוטי מוגזמוף בגין דקירתו למוות של אחיו, דוד מס, בשל ויכוח על ירושת אמם. במסמך נכתב כי הוא ביצע את הרצח "לאחר תכנון והליך ממשי של שקילה והחלטה להמית ובאכזריות מיוחדת". הפרקליטות ציינה כי שני אחיהם נכחו במקום והיו עדים למעשה

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מרדכי מוגזמוף בגין רצח אחיו דוד מס בדקירות בחודש שעבר. לפי כתב האישום מוגזמוף בן ה-62 החליט להרוג את אחיו בשל סכסוך ירושה.

בכתב האישום נכתב כי מוגזמוף "המית אותו (את אחיו) בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין עצמו להמית את המנוח והכין סכינים שבהם המית אותו", לשון כתב האישום. עוד הוסיפו כי הנאשם ביצע את הרצח "לאחר תכנון והליך ממשי של שקילה והחלטה להמית ובאכזריות מיוחדת".

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, וציינה כי ישנן עדויות לרצח של שני אחים שנכחו במקום וכן הודאתו של מוגזמוף. עוד נכתב כי יש לו עבר פלילי הכולל עבירות אלימות וכן כתב אישום בגין עבירות איומים.

לקריאה נוספת בנושא
החשוד רצח את אחיו בבית בי-ם בגלל סכסוך ירושה: "אני בצער עמוק"
משפחת הנרצח מירושלים: "אחיו איים מפורשות שיגמור איתו חשבון"
האיומים בהלוויית האם והריב שנגמר ברצח: "איך אמשיך בלי דוד?"

דוד מס נרצח בירושלים , מאי 2019. פייסבוק, צילום מסך
נרצח "בדם קר". דוד מס/צילום מסך, פייסבוק

כתב האישום מגלגל את הסכסוך המשפחתי שהתנהל בשנים האחרונות בין האחים. "ב-3 בנובמבר 2017 הגיע הנאשם לדירה בה גרה אימם ונעל את הדלת במקום. המנוח הגיע אף הוא למקום ומשהבחין שהדלת נעולה, ביקש מהנאשם לפתוח לו, אך הנאשם סירב לכך ולא הגיב לקריאותיו", נכתב. מס הזעיק את המשטרה וכוחות הכיבוי שפרצו לדירה, דבר שגרר כעס מצד אחיו.

בעקבות זאת החליט הנאשם כי אחיו חייב שלו שלושה מיליון שקלים וחצי, כפיצוי עבור הנזק שנגרם לו, והודיע כי עליו להעביר את הסכום עד 1 בינואר 2018. באוגוסט 2018 הלכה לעולמה אימם של השניים. במהלך הלווייתה האשים מוגזמוף את אחיו כי הרג את אמם, ובשעה איים כי "יום אחד בגלל הבית הזה יהיה פה רצח".

עוד באותו נושא

"גמרתי את העבודה, תזמינו אמבולנס": הוארך מעצרו של החשוד ברצח אחיו

לכתבה המלאה
הארכת מעצר לחשוד ברצח  בירושלים, השלום ירושלים. רוני כנפו
מוגזמוף בהארכת מעצרו, בחודש שעבר/רוני כנפו

ב-21 במאי, כמה ימים לפני הרצח, התקשר הנאשם לשני אחיהם - ח' ור' - וביקש מהם להגיע לדירת האם כדי לארוז ולפנות את תכולתה. בשעה 11:00 הגיע מס יחד עם ח', אולם מוגזמוף צעק לעברו שיעזוב את המקום והחל לדחוף אותו. האח ר' נכנס לדירה והפריד ביניהם.

"בשלב כלשהו גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את המנוח", נכתב בכתב האישום. "בעקבות כך ניגש הנאשם למטבח ולקח משם סכין מטבח בעלת להב של כ-20 ס"מ. הנאשם ניגש לעבר המנוח והחל לדקור את המנוח בחזהו ובפניו. המנוח החל לצעוק, ובעקבות כך ח' ור' רצו למקום והחלו לנסות למנוע מהנאשם להמשיך בדקירות נוספות, תוך שהם מנסים לקחת מהנאשם את הסכין".

29 פצעי דקירה

על פי כתב האישום, שני האחים הצליחו לקחת את הסכין מידיו של מוגזמוף ויצאו להזעיק עזרה. אולם הנאשם נעל את דלת הדירה בה שהה מס בעודו בחיים. "מיד לאחר מכן לקח הנאשם סכין מטבח נוספת והמשיך לדקור את הנאשם בחזהו, בגבו, בראשו ובצווארו. כל זאת עשה הנאשם כאשר ח', ר' ושכן נוסף שהגיע למקום מנסים לפתוח את דלת הדירה, דופקים ובועטים בדלת ותוך שח', ר' והשכן צועקים לנאשם", נכתב.

בכתב האישום מפורט כי על גופו של מס נמצאו 11 פצעי דקירה בחזה, 12 בגבו, ארבעה בראשו ושניים בצווארו. הדקירות גרמו לו לדימומים רבים, שגרמו לאיבוד דם ולהלם תת-נפחי שהביאו למותו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully