וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גמרתי את העבודה, תזמינו אמבולנס": הוארך מעצרו של החשוד ברצח אחיו

מעצרו של מוטי מוגזמוף, החשוד שרצח את דוד מס בירושלים בשבוע שעבר, הוארך בשמונה ימים. לטענת המשטרה, הוא מסרב לבצע שחזור של התקרית משום שאינו זוכר את פרטי האירוע. "מס נמצא עם 11 דקירות בחזה ו-13 בעורף ובגב"

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בשמונה ימים את מעצרו של מוטי מוגזמוף, החשוד ברצח אחיו דוד מס בשבוע שעבר. השופט ציין כי פעולות חקירה שנעשו חיזקו באופן משמעותי את החשד לגרימת מוות בכוונה תחילה, וכי נשקפת מסוכנות מהחשוד.

נציג המשטרה, גלעד כהן, אמר בדיון כי מוגזמוף סירב לבצע שחזור של התקרית על אף שקשר את עצמו למעשים, ובחקירות האחרונות אומר כי אינו זוכר גם פרטים שכבר מסר. לדבריו, בשל כך הוא אינו יכול לבצע את השחזור. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בעשרה ימים נוספים על מנת לבצע פעולות שדורשות את השתתפות בני המשפחה שקמים היום משבעה. בתום הארכת המעצר צפויה המשטרה להגיש הצהרת תובע נגד מוגזמוף. הסנגור עאטף פרחאת ביקש לקיים בדיקה פסיכיאטרית לחשוד, אולם במשטרה טענו כי בדיקה שעבר נמצאה תקינה.

לקריאה נוספת:
החשוד רצח את אחיו בבית בי-ם בגלל סכסוך ירושה: "אני בצער עמוק"
שכני החשוד ברצח אחיו בירושלים: "היו כל הזמן מריבות על הבית"
האיומים בהלוויית האם והריב שנגמר ברצח: "איך אמשיך בלי דוד?"

הארכת מעצר לחשוד ברצח  בירושלים, השלום ירושלים. רוני כנפו
הארכת מעצרו של החשוד, לפני כשבוע/רוני כנפו

כהן תיאר בדיון את השתלשלות האירועים שעלתה מהחקירה. לדבריו, ארבעת האחים נפגשו בדירת אמם המנוחה לצורך פינוי חלק מהדברים לטובת השכרת הדירה בעתיד, אך מרגע שהגיע מס לדירה החל ויכוח בינו לבין מוגזמוף, שניסה לסלק אותו מהמקום בכוח.

עוד באותו נושא

משפחת הנרצח מירושלים: "אחיו איים מפורשות שיגמור איתו חשבון"

לכתבה המלאה

"המציא סכסוך כספי על חוב בגין 3.5 מיליון שקלים"

לפי המשטרה, "מעדויות האחים האחרים עולה שמס לא רק שלא התעמת עם מוגזמוף - אלא לא הגיב לו אפילו, עד שלפתע שמעו [בני המשפחה האחרים, מ"ה] צעקות, וראו את מוגזמוף דוקר מספר פעמים את מס בחזה. מיד קפצו עליו, השתלטו עליו, הוציאו את הסכין מידו וזרקו לעבר המרפסת. שני האחים נכנסו לסוג של טראומה כלשהי, ומיד התקשרו למשטרה ולכוחות ההצלה תוך כדי שהם יוצאים מהדירה ומבצעים את השיחות במסדרון של הבניין. אז ניצל מוגזמוף את עובדת היותם מחוץ לדירה ופשוט נעל עליהם את הבית ונשאר עם מס בבית. על פי עדויות האחים מס עדיין היה בחיים. לאחר מספר דקות, כשהם מנסים לפתוח את הדלת ללא הצלחה, פתח מוגזמוף ונשמע אומר: 'אני סיימתי את המלאכה, אתם יכולים להזמין אמבולנס'. מעבדה ניידת מצאה אותו עם 11 דקירות בחזה ו-13 בעורף ובגב".

לטענת נציג המשטרה, מוגזמוף "המציא סכסוך כספי על חוב בגין 3.5 מיליון שקלים". החשוד אמר בחקירותיו כי בניגוד לטענות שהוויכוח התפתח כי הוא התנגד להשכרת הדירה - הוא לא התנגד לה, רך ביקש שדמי השכירות יועברו לאחות אחרת וכן שיועברו לה כספים נוספים בשל הסיוע לאם.

דוד מס נרצח בירושלים , מאי 2019. פייסבוק, צילום מסך
הנרצח דוד מס/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully