וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרו מינויים בצמרת המשטרה: מפקד מחוז צפון ישמש סגן המפכ"ל

11.6.2019 / 14:43

ארדן קיבל את המלצותיו של ממלא מקום המפכ"ל מוטי כהן ואישר את מינויו של ניצב אלון אסור, שפיקד בעבר על המכללה הלאומית לשוטרים לסגנו של כהן. שמעון לביא ימונה לתפקיד ניצב ויחליף את אסור בתפקידו. איילת ירוחם תקודם לדרגת ניצב בתפקיד ראש אגף תמיכה לוגיסטית

השר לבטחון הפנים ארדן ביקר בחפ"ק המשטרה  במצעד הגאווה ועמד  על היערכות הכוחות וסידורי האבטחה בירושלים, 6 ביוני 2019. אתר רשמי
פעל בהמלצת ממלא מקום המפכ''ל ניצב מוטי כהן. השר לבטחון הפנים ארדן בביקור בחפ"ק המשטרה במצעד הגאווה בירושלים/אתר רשמי

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, הודיע היום (שלישי) על החלטתו בדבר סבב מינויים במשטרה, זאת בהמשך להמלצת ממלא ממקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, זאת לאחר שאושרו על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בין המינויים: ניצב אלון אסור מפקד מחוז צפון ימונה לסגן המפכ"ל, תת-נציב שמעון לביא ימונה למפקד מחוז צפון ויקודם לדרגת ניצב. כמו כן, תת ניצב איילת ירוחם המשמשת כמ"מ ר' את"ל תקודם לדרגת ניצב בתפקיד ר' אגף תמיכה לוגיסטית. המינויים יכנסו לתוקפם לאחר חתימת השר בכפוף להשלמת הבדיקות הנדרשות כמקובל.

עוד בוואלה! NEWS:
עובדת מעון רה"מ מעידה: לשרה היה חשוב לראות שאני שוטפת ידיים
עליה של 5% במספר הזוגות המתגרשים; תל אביב עקפה את ירושלים
משבר עסקת הטילים עם רוסיה: ארה"ב השביתה את טייסי ה-F-35 הטורקים

תנ"צ איילת ירוחם המשמשת כמ"מ ר' את"ל תקודם לדרגת ניצב בתפקיד ר' אגף תמיכה לוגיסטית, 11 ביוני 2019. דוברות משטרת ישראל
תנ"צ איילת ירוחם תקודם לדרגת ניצב בתפקיד ר' אגף תמיכה לוגיסטית/דוברות משטרת ישראל
ניצב אלון אסור מפקד מחוז צפון ימונה לסגן המפקח הכללי של משטרת ישראל, 11 ביוני 2019. דוברות משטרת ישראל
ניצב אלון אסור ימונה לסגן המפקח הכללי של משטרת ישראל/דוברות משטרת ישראל

שמעון לביא הוא אחד הקצינים המובילים במשטרה נחשב לקצין מצטיין במשטרה. הוא פיקד על משטרת השכונות בתל אביב, אחר כך פיקד על תחנת גלילות (הרצליה ) הוא שימש קצין אג"מ של מחוז תל אביב בימי המחאה החברתית ואחר כך מונה למפקד מרחב דן. בשנתיים האחרונות שימש כסגן מפקד מחוז המרכז. קידומו המהיר מסמן אותו לצד ראש אגף התנועה ניצב אבי אדרי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד כמועמדים לתפקיד המפכ"ל בעוד כמה שנים.

ניצב אלון אסור משמש בתפקיד מפקד מחוז צפון. ניצב אסור בן ה-54 מתגורר בבנימינה נשוי לחגית ואב לשניים. בעל תואר ראשון במשפטים, פילוסופיה ותולדות עם ישראל ותואר שני בתולדות עם ישראל. בין תפקידיו האחרונים: מפקד תחנת פתח תקווה, קצין מבצעים במחוז מרכז ומפקד המכללה הלאומית לשוטרים.

תנ"צ איילת ירוחם משמשת כמ"מ ר' האגף לתמיכה לוגיסטית. תנ"צ ירוחם מתגוררת בכפר אורנים, נשואה לנתן ואם לשלושה. בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במדעי המדינה ובוגרת מב"ל (המכללה לביטחון לאומי). בין תפקידיה האחרונים: ר' חטיבת ההדרכה, סגן ר' אגף התכנון ור' מחלקת משאבים באג"ת.

תנ"צ שמעון לביא ימונה למפקד מחוז צפון ויקודם לדרגת ניצב, 11 ביוני 2019. דוברות משטרת ישראל
תנ"צ שמעון לביא ימונה למפקד מחוז צפון ויקודם לדרגת ניצב/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully