וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד ראש הממשלה ביקש לסיים את תפקידו: "מודה על ההזדמנות"

11.6.2019 / 12:57

יואב הורוביץ הודיע עוד טרם הבחירות הקודמות לראש הממשלה על רצונו לסיים את התפקיד עם הקמת הממשלה, או לכל המאוחר בחודש יוני. סגן מזכיר הממשלה רונן פרץ יכהן כממלא מקומו. נתניהו הודה להורוביץ: "בטוח שימשיך לעשות חיל"

יואב הורוביץ מנכ"ל אוטו איטליה פרארי. קובי ליאני
יואב הורוביץ/קובי ליאני

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יואב הורוביץ, הודיע היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד. הורוביץ כבר הודיע לנתניהו לפני הבחירות על כוונתו בנושא ועל רצונו לעזוב את התפקיד עם הקמת הממשלה או לכל המאוחר בחודש יוני.

נתניהו הודה ליואב הורוביץ על שלוש שנות שירות מסור ומקצועי בהם טיפל הורוביץ בנושאים הלאומיים והמרכזיים על סדר היום של מדינת ישראל - בהם נושאי התיישבות, ביטחון, כלכלה וחברה. "יואב היה בצמתי העשייה המרכזיים וסייע לי רבות בעשייה חשובה למען מדינת ישראל; אני בטוח שהוא ימשיך לעשות חיל בהמשך דרכו", אמר נתניהו. הורוביץ מצדו ביקש להודות לנתניהו על "ההזדמנות והאמון שקיבלתי ממנו ועל הזכות לעבוד לצידו ולשרת את אזרחי ישראל ואת מדינת ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
"הייתי בטוחה שהוא מת": האם שוחחה עם החובש שהציל את בנה שטבע
אחרי הסערה: ניו יורק טיימס יפסיק לפרסם קריקטורות
גבאי הכריז רשמית: לא אתמודד על ראשות העבודה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך ישיבת הליכוד, כנסת, ירושלים 30 באפריל 2019. ראובן קסטרו
הודה להורוביץ על מסירותו. נתניהו/ראובן קסטרו

נתניהו החליט כי סגן מזכיר הממשלה רונן פרץ יכהן כממלא מקום מנכ"ל המשרד וכי הוא יעבוד בשותפות עם ראש המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' אבי שמחון. "אני בטוח שרונן, שנמצא במשרד כבר שש שנים, ידע לנהל את המשרד באופן מקצועי וראוי", אמר נתניהו.

הורוביץ הוא מנכ"ל המשרד השני שעוזב תוך שנה, ונחשב לאיש אמון קרוב לנתניהו. הוא מונה כממלא מקום המנכ"ל במקומו של אלי גרונר ביוני אשתקד ורק באפריל האחרון מונה במינוי קבע. במשך שלוש שנים שימש הורוביץ כראש סגל בלשכת ראש הממשלה וממלא מקום מנכ"ל במשך כשנה. כשמונה לתפקיד מנכ"ל באופן קבוע אשר חיון מונה לראש הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully