וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: ניו יורק טיימס יפסיק לפרסם קריקטורות

העיתון האמריקני אמר כי החל מ-1 ביולי לא יופיעו עוד איורים במהדורה הבינלאומית שלו, בהתאם לקו של המהדורה המקומית. זאת כחודשיים אחרי הקריקטורה על טראמפ ונתניהו בעלת המאפיינים האנטישמיים

קריקטורה אנטישמית מהניו יורק טיימס שפורסמה ב-25 באפריל 2019. צילום מסך מתוך גיליון הניו יורק טיימס, צילום מסך
נתניהו ככלב נחיה מוביל את טראמפ היהודי. הקריקטורה שעוררה סערה/צילום מסך, צילום מסך מתוך גיליון הניו יורק טיימס

עיתון הניו יורק טיימס הכריז הלילה (שלישי) כי הוא לא יפרסם עוד קריקטורות פוליטיות בגרסה הבינלאומית שלו וכי הוא הפסיק את ההתקשרות עם שני מאיירים. זאת אחרי פרסום הקריקטורה השנויה במחלוקת על הנשיא דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו, שכללה מאפיינים אנטישמיים.

עורך העיתון, ג'יימס בנט, אמר כי החל מ-1 ביולי לא יופיעו עוד איורים במהדורה הבינלאומית של ניו יורק טיימס, בהתאם לקו של המהדורה המקומית.

בקריקטורה שעוררה זעם הן בארצות הברית והן בישראל, נראה נתניהו ככלב נחייה ועליו תלוי קולר עם מגן דוד, כשהוא מוביל את נשיא ארצות הברית החובש כיפה. בעיתון מיהרו להתנצל אחרי השערוריה.

"אנו מצטערים על פרסום הקריקטורה האנטישמית ביום חמישי האחרון במהדורה המודפסת של הניו יורק טיימס המופצת מחוץ לארצות הברית, ואנו מחויבים לעשות הכל כדי שהאירוע לא יחזור על עצמו שוב", נכתב בהצהרה שפרסם העיתון. בניו יורק טיימס הסבירו כי הפרסום נבע משיקול דעת לקוי של עורך שהחליט לשלב את הקריקטורה במדור הדעות.

לקריאה נוספת
"דימויים מסוכנים": הניו יורק טיימס התנצל על הקריקטורה האנטישמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully