וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל מגובה שש קומות: פועל נהרג בעת שהתקין חלונות בבניין בחיפה

11.6.2019 / 12:16

צוות מד''א שהגיע למקום נאלץ לקבוע במקום את מותו של תושב חיפה בן 43 שנפל מבניין משרדים בעיר. שעה קודם לכן, פועל נוסף נפל מגובה באתר בנייה בחיפה ונפצע באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה ועדכנה את נציגי משרד העבודה והרווחה

עריכה: עמית שמחה

ראמי איוב, תושב שכונת ואדי ניסנס בחיפה, בן 43, נהרג היום (שלישי) לאחר שנפל מגובה של שש קומות בבניין משרדים ברחוב טשרניחובסקי בחיפה. צוות מד''א שהגיע למקום דיווח על גבר עם פגיעה רב מערכתית ללא סימניים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה ועדכנה את נציגי משרד העבודה והרווחה.

אמיר חיאק חובש באיחוד הצלה סיפר כי "עוברי אורח סיפרו כי הוא היה במהלך התקנת חלונות בבניין משרדים. למרבה הצער לא נותר אלא להמתין לקביעת מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

שעה קודם לכן, פועל נוסף בן 49 נפל מגובה של כ-4 מטרים באתר בנייה בדרך אלנבי בחיפה ונפצע באורח בינוני. צוות מד''א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי במקום ופינה את הפצוע לבית החולים רמב''ם בעיר כשהוא סובל מחבלות בגפיים.

עוד בוואלה! NEWS:
גבאי הכריז רשמית: לא אתמודד על ראשות העבודה
יאיר נתניהו התראיין בארה"ב: "טראמפ הוא רוקסטאר"
"הייתי בטוחה שהוא מת": האם שוחחה עם החובש שהציל את בנה שטבע

ראמי סמיר איוב -פועל שנפל מחלון בקומה 6 בבניין משרדים ברחוב טשרניחובסקי בחיפה ונהרג, 11 ביוני 2019. באדיבות המשפחה
ראמי איוב/באדיבות המשפחה

עו"ד ישראל אסל, היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה, מסר בעקבות המקרה כי "בפרק זמן קצר של פחות מ 12 שעות, נהרגו שני פועלים בתאונות עבודה. שנת 2019 מסתמנת כשנת דמים קשה במיוחד בכל קנה מידה, ולמרות הדם הרב שנשפך באתרי הבנייה אין אנו רואים עדיין שהשר חיים כץ ומשרדו עושים מאמצים למנוע את התאונה הבאה".

לדברי אסל, ''הגיע העת שמפקחי המשרד יצאו לשטח ויאכפו את חוקי הבטיחות והעבודה, גם עם 18 מפקחים על 15,000 אלף אתרי בנייה ניתן לייצר מידי שנה מאות כתבי אישום כנגד מפרי חוק ולהעביר מסר חד וברור לקבלנים שדם הפועלים אינו הפקר, קבלנים שלא ישמרו על הבטיחות בעבודה ישבו מאחורי סורג ובריח, שם מקומם אחרת נמשיך ונספור את ארונות המתים של הפועלים".

עוד באותו נושא

פועל בן 40 נהרג מפגיעת חפץ כבד באתר בנייה בפתח תקווה

לכתבה המלאה
פועל שנפל מגובה של 6 קומות ברחוב טשרניחובסקי בחיפה. פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו.. תעיוד מבצעי מד''א, אתר רשמי
נפל מגובה שש קומות בבניין משרדים/אתר רשמי, תעיוד מבצעי מד''א

אתמול, פועל כבן 40 נהרג מפגיעת חפץ כבד באתר בנייה ברחוב שחם בפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לגבר טיפול רפואי ופינה אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותו. היום הובאו לדיון בהארכת מעצר בבית המשפט השלום בפתח תקווה מנהל העבודה באתר, תושב רמת הגולן בן 50, ושני פועלים זרים.

אמבולנס מד"א סמוך לאתר בנייה באחיסמך שבו נהרג פועל שנפל מקומה רביעית, 13 באוגוסט 2018. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
אילוסטרציה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully