וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו התראיין בארה"ב: "טראמפ הוא רוקסטאר"

בנו של ראש הממשלה הרעיף שבחים על הנשיא טראמפ וציין כי ייזכר בהיסטוריה היהודית. "אני סבור שהנשיא טראמפ הוא החבר הטוב ביותר שהיה לישראל בבית הלבן", אמר. "הרוב המכריע של הישראלים מעריץ את אמריקה ומעריץ את הנשיא טראמפ"

יאיר נתניהו בריאיון לתקשורת אמריקנית - 11 יוני 2019. צילום מסך, צילום מסך
"טראמפ הוא כמו רוקסטאר", נתניהו בריאיון/צילום מסך, צילום מסך

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיבח הלילה (שלישי) את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בריאיון נדיר יחסית בתקשורת האמריקנית. במהלך הריאיון ששודר ברשת BlazeTV, נתניהו הרעיף שבחים על נשיא ארצות הברית בשל יחסו לישראל ואמר כי הוא ייזכר לנצח כמו כורש מלך פרס.

"אני סבור שהנשיא טראמפ הוא החבר הטוב ביותר שהיה לישראל בבית הלבן", אמר בנו של ראש הממשלה בריאיון. "הוא ייזכר בהיסטוריה היהודית לנצח על כך שהעביר את השגרירות לירושלים והכיר בירושלים וברמת הגולן".

עוד בוואלה! NEWS:
תקרית בשכם: לוחמים זיהו אנשי ביטחון פלסטינים כמחבלים - ופתחו באש
היריב הראשי של בנימין נתניהו בבחירות: שעון העצר של מנדלבליט

מתוך הריאיון עם יאיר נתניהו

אחד המגישים באולפן ציין את הפער הגדול שקיים לדבריו באופן שטראמפ מוצג בתקשורת האמריקנית כלאומן אנטישמי לעומת מעשיו עבור ישראל. נתניהו עצמו ציין כי בישראל טראמפ אהוד במיוחד. "הרוב המכריע של הישראלים מעריץ את אמריקה ומעריץ את הנשיא טראמפ, הוא כוכב רוק אמיתי", אמר.

בהמשך התוכנית עלתה סוגיית ההגירה שעולה שוב ושוב במהלך כהונתו של טראמפ, שהבטיח פעמים רבות לעצור זרם המהגרים ממקסיקו. לאחרונה אף נחתם הסכם בין שתי המדינות בעניין בלימת המהגרים המגיעים ממרכז אמריקה, ובעקבות כך אף הושעה האיום בהעלאת מכסים מצד ארצות הברית. לנתניהו הופנתה שאלה בדבר הדמיון שבין מאבקו של טראמפ לבין סוגיית מבקשי המקלט בישראל. בהסבירו את הבעיה, אמר נתניהו כי "אוכלוסיית ישראל מונה שמונה מיליון איש" ולדבריו "כניסה של עשרות אלפי מהגרים לא חוקיים עלולים להביא להשמדתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully