וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הכינוי "עבריין מין": גבאי ישלם לברושי 40 אלף שקל פיצוי

10.6.2019 / 16:56

יו"ר מפלגת העבודה חזר בו מהכינוי נגד חבר הכנסת לשעבר והתנצל בציוץ בטוויטר. ההחלטה התקבלה במסגרת הסכם בין הצדדים, לפיו, גבאי יתנצל ברשתות החברתיות, וישלם פיצוי בגובה של 40 אלף שקל בגין ההוצאות המשפטיות

צילום: אלעד מלכה, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שכינה אותו "עבריין מין", יו"ר מפלגת העבודה ח"כ אבי גבאי חזר בו היום (שני) מהכינוי נגד ח"כ לשעבר איתן ברושי, ופרסם התנצלות בחשבון הטוויטר שלו. ההחלטה התקבלה במסגרת הסכם בין הצדדים, לפיו, גבאי יתנצל ברשתות החברתיות שברשותו וישלם פיצוי בגובה של 40 אלף שקל בגין ההוצאות המשפטיות. עם זאת, ההסכם מצריך אישור סופי של בית המשפט.

נוסח ההתנצלות של גבאי, לפי ההסכם, אותו פרסם בטוויטר: "ביום 29.7.18 פרסמתי בחשבון הטוויטר הודעה שבמסגרתה כיניתי את איתן ברושי "עבריין מין" והודעתי על השעייתו מפעילות במפלגה. ברצוני להודיע שאני חוזר בי מהדברים שפרסמתי ומתנצל בפני איתן ברושי ומשפחתו. לא היה שום מקום והצדקה לשימוש בביטוי זה".

את הפיצוי "בגין השתתפות בחלק מהוצאות המשפט שנגרמו לתובע" נדרש גבאי לשלם לברושי מכיסו בתוך שבעה ימים.

לקריאה נוספת בנושא
איתן ברושי תובע את גבאי: "ערכת לי משפט שדה שהסתיים בלינץ'"
גבאי מסרב להתנצל בפני ברושי - שמאיים בתביעה בסך 300 אלף שקל
ח"כים בעבודה: קיבלנו עוד פניות באשר להתנהגותו של איתן ברושי

אבי גבאי כנס הישראלי-חברתי של קרן ברל כצנלסון במרכז דוהל בתל אביב. ארתור לנדה, אתר רשמי
התנצל באמצעות הטוויטר. גבאי/אתר רשמי, ארתור לנדה

לפי ההסכם, יו"ר העבודה ישלח את ההתנצלות במכתב רשמי לברושי, ויפרסם אותה בחשבון הטוויטר והפייסבוק שלו, הכול תוך 48 שעות. הסכם הפשרה הוגש לבית השלום בתל אביב, שבו היה אמור להתקיים דיון מחר בתביעה שהגיש ברושי נגד גבאי, ובמהלכו היה אמור עו"ד אילן בומבך, פרקליטו של ברושי לחקור את גבאי. האחרון ככל הנראה ניסה להימנע מכך והסכים להגיע לפשרה.

ההסכם הוא ניצחון לח"כ לשעבר ברושי, שהגיש תביעה בסך 300 אלף שקל נגד גבאי, לאחר שיו"ר המפלגה כינה אותו "עבריין מין" בציוץ בטוויטר שבו קרא לפרישתו מהכנסת, בעקבות חשיפת טענות להטרדה מינית מצדו בעבר - שבועות בודדים לאחר התקרית שבה נגע בישבנה של חברת סיעתו, ח"כ איילת נחמיאס ורבין.

(עדכון ראשון: 16:27)

ח"כ איתן ברושי, חתונת יולי אדלשטיין. יוני 2016. ראובן קסטרו
ניצחון. ברושי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully